معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

خانواده مصدومان حادثه روستای شوریک خوی نگران هزینه‌های درمان نباشند

14 تیر 1395
روستاي شوريک خوي

قربانعلی سعادت با همراهی رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، در محل بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه حضور یافت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی مصدومان حادثه روستای شوریک خوی قرار گرفت.

آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هم در این حضور، گزارشی از روند درمان مصدومان حادثه مذکور ارائه کرد و گفت: وضعیت جسمی و نحوه رسیدگی به این بیماران به صورت مکرر تحت نظر قرار دارد و تلاش می‌شود به نحو شایسته‌ای به این مصدومان خدمات ارائه شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در درمان این افراد با مشکل مواجه نیستیم، افزود: خانواده این مصدومان نگران هزینه‌های درمان نباشند چرا که استاندار آذربایجان غربی نیز در این خصوص قول مساعد داده‌اند.

آقازاده همچنین با بیان اینکه حال برخی از این افراد به دلیل سوختگی بالای ۸۰ درصد وخیم است، از اعزام ۱۲ مصدوم بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه به تهران و اصفهان خبر داد و گفت:  این افراد برای دریافت خدمات بهتر و روند درمانی مطلوب به این استانها اعزام می‌شوند.

وی گفت: از اولین لحظات حادثه، موضوع توسط وزارت بهداشت رصد شده و در نهایت در نظر گرفته شد تمامی بیماران با رضایت خانواده‌ها و همراهانشان و با هماهنگی‌های که با مسئولان کشوری انجام شده است با هواپیما و با امکانات درمانی ویژه به مراکز تخصصی درمانی با آی سی یو سوختگی در تهران و اصفهان اعزام شوند.

منبع: ایسنا

  • 14 تیر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011