معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۴۳۹ میلیارد ریال از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده به دهیاریهای۲۴ استان پرداخت شد

2 آبان 1395

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اختصاص مبلغ ۴۳۹ میلیارد و ۷۱ میلیون و ۳۰۷ هزار ریال از اعتبارات تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۵ در وجه دهیاری‌های ۲۴ استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسد معانی با بیان مطلب فوق گفت: با احتساب این مرحله، در سال ۱۳۹۵ تاکنون مبلغ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۳۲ میلیون و ۲۹ هزار ریال (بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان) از محل تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون فوق‌الذکر مستقیماً در وجه دهیاری‌ها پرداخت شده‌ است.

اسامی ۲۴ استانی که اعتبارات ذکر شده در این مرحله به حساب دهیاری های آنها پرداخت شده عبارتند از: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویراحمد، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، زنجان، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان.

شایان ذکر است به منظور انجام تکالیف قانونی مندرج در تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده و به استناد ماده (۸) آئین‌نامه اجرایی تبصره مذکور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور موظف است وجوه موضوع تبصره مورد اشاره را پس از وصول ظرف مدت یک ماه به حساب شهرداری‌ها، دهیار‌ی‌ها و شهرداری کلانشهرها واریز نماید.

لذا در این راستا از ابتدای سال جاری هماهنگی‌های لازم با معاونین امور عمرانی استانداری‌ها برای پرداخت و توزیع اعتبارات تبصره مذکور مستقیماً در وجه دهیاری‌ها صورت پذیرفته‌است.

  • 2 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011