معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بررسی مشکلات روستاهای بخش خاوران

6 آبان 1395

حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه قیامدشت، مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری، حسن بابایی بخشدار خاوران و جمعی از روسای ادارات شهرستان و دهیاران بخش خاوران، جمالی پور را در این بازدید میدانی همراهی کردند.

فرماندار شهرستان ری و هیات همراه از روستاهای عباس آباد، چهلقز، سنگ تراشان، لپه زنک و توتک از توابع بخش خاوران دیدار کردند.

این بازدید به مدت یک روز به طول انجامید. جمالی پور در این بازدید ضمن گفت و گو با مردم و مسئولان روستاهای بخش خاوران، به بررسی مسائل و نیازهای امنیتی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و طرح های عمرانی نیمه تمام، هادی و مشکلات مرتبط با حریم ها در روستاها پرداخت و دستورات لازم را به مسئولان ذیربط صادر کرد.

از جمله مصوبات صورت گرفته در این بازدید استقرار ادارات شهرستان در مرکز بخش خاوران، ایجاد دفتر مالیاتی در مرکز بخش، نوسازی میز و نیمکت مدارس، زیر سازی و آسفالت راه های روستایی، انتقال آب کشاورزی روستای عباس آباد، احداث سالن ورزشی در روستای چهلقز، انتقال آب شرب روستای سنگ تراشان از مخزن ذخیره، احداث پل عابر پیاده بر روی رودخانه فصلی فی مابین روستای چهلقز و سنگ تراشان، پیگیری راه اندازی درمانگاه شبانه روزی بخش خاوران، تامین اعتبار تکمیل و تجهیز مخزن ذخیره آب شرب قیامدشت و تامین روشنایی معابر بخش خاوران بود.

  • 6 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011