معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار مرکزی تبریز

12 آبان 1395

رحیم قاسم زاده، فرماندار سابق کلیبر به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان تبریز معرفی شد.

به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی تبریز گفت: جوانگرایی و اجازه بروز و ظهور نیروهای جوان، متعهد و با دانش و مهارت برای خدمت به مردم، از سیاست‌های دولت تدبیر وامید است.

رحیم شهرتی فر افزود: بخش مرکزی تبریز با پراکندگی روستاها در مباحث مهاجر پذیری و  مسائل اجتماعی و سیاسی مربوط به این بخش بسیار حائز اهمیت است که باید برنامه وپروژه های عمرانی و آبادی در روستاها سریعاً و بدون وقفه اجرائی شود تا اهداف دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی تبریز برای جلب رضایت مردم پیاده شود.

استاد رحیمی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این مراسم ابراز کرد: اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی و دولت است که باید مورد توجه مسئولین اجرائی دولت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های فرمانداران و بخشدران رصد می شود افزود: با تلاش و جدیت در جهت تحرک و چابکی بیشتر دولت تدبیر وامید و با اعتماد به جوانان وفادار به دولت برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تماش تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت.

در این جلسه رحیم قاسم زاده معاون سابق فرماندار کلیبر به عنوان بخشدار مرکزی تبریز معرفی  و از زحمات دکتر مرتضی محمدزاده که به فرمانداری اسکو منصوب شده اند تجلیل به عمل آمد.

  • 12 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011