معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

معاونت امور دهیاری ها:خبر تکمیلی

24 آبان 1395

معاونت امور دهیاری ها:
خبر تکمیلی☝☝☝☝
عبدالرضا رحمانی فضلی، #وزیر_کشور:
🔴 33 هزار و ۵۰۰ دهیاری در کشور وجود دارد، به دهیاری ها در کشور کمتر توجه شده و ضروری است در قانون دهیاری ها تغییراتی ایجاد شود.
🔴مصوب شده است در ۳۱ استان کشور سند توسعه روستایی تدوین شود و انتظار می رود آذربایجان شرقی به عنوان استان الگو به دیگر استان های کشور معرفی شود.
🔴تامین دو هزار واگن مترو،با توجه به مصوبه شورا، به صورت فاینانس در حال پیگیری است و شهرداری ها حتما جهت خرید هماهنگ می شوند.
🔴تفویض برخی اختیارات به استان ها و بسیاری دیگر از مواردی که ازسوی دولت به مجلس ارایه شده، نیازمند پیگیری از طریق نمایندگان مجلس است.
🔴دولت موارد زیادی در موضوع تفویض اختیارات به استان ها را به مجلس ارایه کرده که باید از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری شود
🔴پیشبرد اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری و همدلی تمامی مسئولان است، و در عرصه اقتصاد مقاومتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی فعال تر از گذشته کمک کنند.
🔴موضوع بزرگراه تبریز- بازرگان به صورت جدی در دولت در دست پیگیری است و مسایل نمایشگاه بین المللی تبریز را نیز در دست پیگیری است
🔴پیگیر جدی برای ایجاد دو نیروگاه در آذربایجان شرقی که مشکل از سوی وزارت نیرو حل شده و مشکل تامین گاز را نیز از وزارت نفت پیگیر هستیم.
🔴با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص اینکه نقاط بحرانی در کشور شناسایی و به صورت ویژه برنامه ریزی شود، بر اساس شاخص های پنج گانه ۳۱ شهرستان در کشور انتخاب شده که چاراویماق در آذربایجان شرقی یکی از این شهرستان ها است.
🔴ماهی یک بار حضور کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان های آذربایجان شرقی بسیار خوب است و ما آن را تایید می کنیم، زیرا موجب توسعه استان است و تبادل اطلاعات موجب تصمیم گیری بهتر می شود.
🔴آذربایجان شرقی در حوزه مشارکت های عمومی، سیاسی و اقتصادی جایگاه رفیعی در کشور دارد و برای تامین و تجهیز منابع مالی استان باید از این پتانسیل استفاده شود.
🔴300 هزار میلیارد ریال پروژه های نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد که ۳۰۰۰ میلیارد ریال آن استانی است و باید برای این موضوع برنامه داشته باشیم.

  • 24 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011