معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار چهاردانگه

28 آبان 1395

بخشدار چهاردانگه معارفه شد
سید محمد حسین سلطانی کنتایی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

سید محمد حسین سلطانی کوتنایی بخشدار چهاردانگه ساری
احمد حسین‌زادگان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار چهاردانگه در سالن همایش فنی‌حرفه ای این بخش اظهار داشت: بخش چهاردانگه از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی برخوردار بوده و باید برای توسعه فعالیت‌های مربوط در این بخش راهکارهای لازم را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد نظام مبتنی بر محرومیت‌زدایی و ریشه‌کن کردن فقر در جامعه است، افزود: همه مسئولان باید در راستای کاهش و ریشه کن کردن فقر در جامعه مشارکت کنند.

فرماندار مرکز استان با اعلام اینکه به برخی از روستای‌های مرکز استان در بخش آب شرب با مشکل مواجه هستند، افزود: امسال اعتباری مناسبی در بخش تامین آب شرب اختصاص یافته و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آب شرب شهرستان ساری را برطرف کنیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه پروژه کویر تا کرانه با حضور تعدادی از فرمانداران مازندران و سمنان بر استفاده از ظرفیت های گردشگری این دو استان و دستیابی به توسعه اقتصادی برگزار شده است، تصریح کرد: دو استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه میراث فرهنگی و صنعت گردشگری دارند و می‌توانیم در قالب این پروژه در حوزه بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه گذار وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی در منطقه چهاردانگه شهر کیاسر آغاز شده است و هم‌اکنون عملیات لوله‌گذاری در شهر کیاسر در حال انجام است، افزود: بزودی عملیات گازرسانی در روستاهای منطقه نیز آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه در هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شیبدار بخش چهاردانگه درختان سیاه ریشه کشت شده است، افزود: دولت در بخش کارآفرینی و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری در مرکز استان برای اشتغال جوانان تسهیلات پرداخت می‌کند تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

در پایان این مراسم از اسماعیل امینی بخشدار سابق چهاردانگه تقدیر شد و سید محمد حسین سلطانی کنتایی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

  • 28 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011