معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ دهیاری های کشور

7 آذر 1395
بخشنامه بودجه دهیاری های کشور

بخشنامه بودجه دهیاری های کشور در سال ۱۳۹۶

بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ دهیاری های کشور ابلاغ شد. بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ دهیاریهای کشور به موجب ماده ۳۵ آیین‌نامه مالی دهیاری‌‌ها، از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تنظیم و توسط مهندس خندان دل به معاونین امور عمرانی استانداری ها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ دهیاری های کشور شامل سیاست‌‌ها و خط‌مشی‌‌های لازم در امر تهیه و تنظیم بودجه در دستگاه‌‌های اجرایی می باشد و دهیاری ها می‌بایست در تهیه و تنظیم بودجه سیاست‌‌ها و خط‌مشی‌‌های مندرج در سند چشم‌انداز بیست‌ساله، سیاست‌‌های کلان دولت و سایر اسناد بالادستی را رعایت نمایند.

در بخشنامه بودجه دهیاری ها سعی شده است کلیه منابع مالی دهیاری اعم از منابع محلی، استانی و ملی مدنظر قرار گرفته تا امکان استفاده بهینه از کلیه منابع متصور در یک برنامه یکساله برای دهیاری فراهم آید.

با تهیه و تنظیم بودجه و تصویب آن، زمینه اجرای طرح‌های مهم عمرانی و خدماتی فراهم شده و دهیاری قادر خواهد بود با پیش‌بینی و برآورد منابع درآمدی خود بر‌اساس نیاز‌های روستا و برنامه پنجساله دهیاری، نسبت به نحوه هزینه‌کرد منابع درآمدی خود در قالب پروژه‌‌های مهم و اثرگذار اقدام نماید.

بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ دهیاری ها شامل ۸ فصل راهبرد‌‌ها، سیاست‌‌ها، بسته های اجرایی بودجه (مشتمل بر: بسته عمران روستائی، بسته خدمات عمومی، بسته منابع انسانی و فناوری اطلاعات)، الزامات بودجه، طرز تنظیم بودجه، ضوابط مالی، سامانه بودجه دهیاری های کشور و تغییرات کدهای بودجه می باشد.

باتوجه به تکلیف دهیاری‌ها طبق ماده ۳۱ آیین‌نامه مالی دهیاری‌‌ها مبنی بر ارسال یک نسخه از بودجه به وزارت کشور‌، تمامی بخشداری ها و دهیاری ها و مسئولین مالی دهیاری ها موظفند بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۶ خود را در چارچوب این بخشنامه تهیه و در سامانه بودجه دهیاری‌های کشور به نشانی اینترنتی budget.imo.org.ir ثبت نمایند و پس از سیر مراحل تصویب شورای اسلامی ذیربط، نسخه کاغذی بودجه که از سامانه بودجه پرینت گرفته شده را که به امضای مسئول مالی دهیاری، دهیار و شورای اسلامی روستا رسیده؛ به فرمانداری و استانداری مربوطه ارسال نمایند.

ضمنا متن کامل بخشنامه در سایت سازمان و سامانه بودجه درج شده و در اختیار بخشداریها، دهیاریها، مسئولین مالی دهیاری و استانداری‌های کشور قرار گرفته است.

بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ دهیاری های کشور

کد: ۵۰۰۷۷۴۳

زمان انتشار: چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰  

  • 7 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011