معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار گالیکش

8 آذر 1395

مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش مرکزی شهرستان گالیکش برگزار شد.

ایوب ابوالتختی بخشدار گالیکش گلستان

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این آیین گفت: انقلاب ما برگرفته از عاشورا حسینی و راهی است که اباعبدالله الحسین (ع) رفتند.

سید علی میرباقری افزود: الگویی که حضرت امام (ره) با نگاه از عاشورا گرفتند و برای تحقق آن تلاش کردند؛ الگوی عدم وابستگی بود. الگویی که در آن فقط باید خدا را دید و به هیچ‌چیز جز راه خدا فکر نکرد و تسلیم نشد.

وی با بیان این مطلب که انقلاب ما با این نگاه به پیروزی رسید گفت: در گذشته این‌گونه بود که هر کشوری که در آن شورشی اتفاق می‌افتاد اگر وابستگی به غرب داشت نگاه به شرق می‌کرد و اگر وابستگی‌اش به شرق بود باید نگاه به غرب می‌کرد.

میرباقری ادامه داد: امام جریانی را در کشور نهادینه کرد که هیچ نگاهی به شرق و غرب نداشه باشد. با شعار نه شرقی و نه غربی الگویی که در آن مردم سهیم هستند.

وی افزود: مردم در این الگو با تکیه بر آن اعتقادات اسلامی‌شان می‌خواهند راهشان را به‌سوی آینده بهتر باز کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک بالش مردم و بال دیگرش اسلام است. جمهوریت آن یعنی نگاه به مردم و اسلامیت آن هم رنگ حرکتیست است که جامعه باید رو به آن سو رود.

وی با اشاره به این مطلب که وقتی بحث اسلام برای این مردم پیش آمد دشمنان مشکلات زیادی را ایجاد کردند گفت: الگوی جمهوری اسلامی با نگاه مردم در پرتو اسلام شکل گرفته است که پذیرش این انقلاب برای دنیای غرب سخت بود تا جایی که مشکلات زیادی را در سرتاسر کشور ایجاد کردند.

وی تأکید کرد: در هر یک از این مشکلات اگر ایثار، شهادت، جانبازی و ایمان بلندی که در فرزندان این آب و خاک وجود دارد نبود امروز با توجه به تهدید شاه ایران، ایرانستان می‌شد.

میرباقری خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام با دنیای اسلام به‌صورت عمومی و با جمهوری اسلامی به‌صورت خصوصی مشکل‌دارند و این الگو را بر نمی‌تابند.

به گفته مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گاهی شاید عده‌ای بی‌خرد بگویند نه غزه و نه لبنان اما اینها عمق هدف اسلام را نشناخته‌اند. اسلام نگاهش حمایت از مظلوم است و این الگویی است که امام حسین (ع) آن را در کربلا نهادینه کرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این جلسه  را به‌عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان گالیکش معرفی و از زحمات سید ابوالفضل حسینی نیا بخشدار سابق این بخش قدردانی کرد.

  • 8 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011