معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار آزادشهر

10 آذر 1395

حمیدرضا چوبداری از اهالی شهرستان گالیکش به‌عنوان بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر معارفه شد.

حمیدرضا چوبداری بخشدار آزادشهر

مراسم معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر صبح روز یکشنبه با حضور «سید علی میرباقری» مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

در این آئین معارفه، «حمیدرضا چوبداری» به‌عنوان بخشدار مرکزی آزادشهر منصوب شد.

پیش از چوبداری حسینی به مدت چهار سال به‌عنوان بخشدار انجام‌وظیفه کرده است و با پایان خدمت وی در اسفندماه سال گذشته این بخشداری بدون بخشدار به کار خود ادامه داده بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این آیین ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین در نگاه شیعه یک ویژگی ممتاز است و انقلاب ما در ظرفیت اربعین‌ها پا گرفت و باعث یک اتفاق بزرگ و به دنبال آن‌یک تحول بزرگ، که یک واقعه عظیم را شکل داده است، شد.

میرباقری افزود: ما شاهد فروپاشی کاخ‌های ستم در حکومت ظالمانه پهلوی به دست بزرگ‌مرد انقلاب بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد با شکل گرفتن یک تیم قوی، باسابقه، پا به کار، خوش‌فکر و پرانرژی در شهرستان آزادشهر شاهد ارائه خدمت به مردم در بحث مراودات باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتظار ما این هست که انشآا… شاهد یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم در شهرستان آزادشهر و همچنین در استان و کشور باشیم.

شایان‌ذکر است، در تاریخ یک آذرماه سال جاری هم طی حکمی از سوی استاندار گلستان «سید غلامرضا قاضوی» بخشدار پیشین بخش لوه شهرستان گالیکش به سمت معاون فرماندار آزادشهر معارفه شد.

بیوگرافی بخشدار جدید آزادشهر

حمیدرضا چوبداری بخشدار جدید آزادشهر در تاریخ ۱۳۵۲در گالیکش به دنیا آمد.

چوبداری به همراه خانواده‌اش از بدو تولد در گالیکش سکونت دارند.

وی دیپلم فرهنگ و ادب و مدرک کارشناسی تاریخ خود را سال ۷۵ از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ نمود.

مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکتری رشته علوم سیاسی است.

وی در سال ۱۳۸۰به استخدام وزارت کشور درآمد و از آن تاریخ تاکنون در پست‌های مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری بندرگز رییس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بندرگز؛ رییس دفتر مدیرکل سیاسی؛ کارشناس سیاسی استانداری گلستان؛ کارشناس مسئول امور شوراها و دهستان‌ها، مسئول دبیرخانه کمیسیون فرق، اقوام و مذاهب شورای تأمین استان، ریس کمیته فناوری انتخابات فرمانداری گرگان،ریس کمیته انطباق مصوبات شوراها و خدمت می‌کرده است.

** پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه، ضمن عرض تبریک به مناسبت این انتصاب، برای این مدیر جوان درراه خدمت‌رسانی به مردم شریف بخش مرکزی آزادشهر آرزوی موفقیت و کامیابی دارد.

  • 10 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011