معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دربازنگری طرح هادی، توسعه روستاها

5 دی 1395

📢دربازنگری طرح هادی، توسعه روستاها درافق۱۰ساله بررسی می شود

🔺رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلاله گفت : در اجرای بازنگری طرح هادی روستاهای این شهرستان، نقشه هدایت روستا، وضعیت معابر، کاربری ها و توسعه روستا درافق ۱۰ ساله مورد بررسی قرار می گیرد.

سیدمجتبی حسینی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: از اول سال جاری تاکنون بازنگری طرح هادی ۱۰روستای شهرستان کلاله به پایان رسیده است.
وی افزود: در قالب این پروژه، روستاهای خوجه یاپاقی، قودنه سفلی، قودنه علیا، ملاشیخ، غراوی، صوفی شیخ داز و یارم تپه ازجمله روستاهایی است که بازنگری طرح هادی آنها انجام شده است.
رئیس بنیاد مسکن کلاله یادآور شد: بازنگری طرح هادی هشت روستای دیگر این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
بخشدار پیشکمر شهرستان کلاله نیز در گفت وگو با ایرنا از حضور کارشناسان امور روستایی استان در این بخش در قالب این پروژه خبرداد و گفت: با توجه به ویژگی های خاص اسکان اهالی روستای خوجه یاپاقی این بخش در منطقه کوهستانی، کارشناسان استانی و رئیس بنیاد مسکن کلاله، اجرای طرح هادی این روستا را مورد ارزیابی قرار دادند.
امان محمد حمیدزاده افزود: در این ارزیابی ها، بخصوص چینش واحدهای مسکونی، تاسیسات دامپروری وکشاورزی، نحوه گازرسانی و مکان احداث ایستگاه ورودی گاز و حدود بافت روستا موردتوجه قرار گرفت.
وی افزود: این گروه کارشناسان از وضعیت مکان احداث مرکز سلامت روستایی روستای گرگاندوز این بخش هم بازدید کرده سپس براساس شرایط اقتصادی اهالی این روستا تصمیم بر آن شد که برای کاهش محرومیت این روستا، مساعدت های لازم به عمل آید.
شهرستان کلاله با ۱۱۰هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

  • 5 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011