معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار قائمشهر

9 دی 1395

محمدحسین عمویی ، از مدیران موفق استان مازندران است که دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش سیالات و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی شهری است. وی از نیروهای پرتلاش ، با سابقه و با تجربه قائمشهری است که سوابق درخشانی در کارنامه مدیریتی خویش دارد.

 

عموئی ، سابقه مدیریت موفق  پروژه های فنی ، عمرانی و بازرسی شهرداری های ساری و قائمشهر را در رزومه کاری خویش داشته که بدین سبب از سوی استاندار مازندران به عنوان اولین شهردار شهر ارطه منصوب و در همین مسئولیت به عنوان مدیر نمونه شهرستان قائمشهر انتخاب شد.

مدیر نمونه سال۹۲ شهرستان قائمشهر مشاور فنی و برنامه ریزی معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن ، مشاور برنامه ریزی شهری و عمرانی فرماندار مرکز استان مازندران و مشاور ویژه فرمانداران محمود آباد ، کلاردشت و چالوس و سابقه مشاور ویژه معاون امور عمرانی استاندار مازندران را در کارنامه خویش دارد.

سوابق موفق کاری و اجرایی وی سبب شد که استاندار مازندران در دی ماه ۹۴ ، محمدحسین عمویی را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر منصوب کند.

وی فرزند ارشد سردارشهیدموسی عمویی، از فرماندهان به نام لشکر ۲۵ کربلای مازندران است.

بخش مرکزی قائمشهر با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت ، یکی از بزرگ ترین بخش های شمال کشور است که در شهرستان قایمشهر و استان مازندران واقع گردیده است.

 

  • 9 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


نظرات بسته شده است.

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011