معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار دودانگه ساری

11 دی 1395
احمد حسین زادگان- بخشدار رودپی ساری

انتخاب جهانبخش عشوری به عنوان بخشدار دودانگه ساری.

فرماندار ساری در مراسم معارفه بخشدار دودانگه که با حضور مسؤولان بخش و فرماندار ساری، برگزار شد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، توجه خوبی به منطقه دودانگه شده و این بخش در حال توسعه است.

احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه همبستگی مردم منطقه هم عامل دیگری برای توسعه بخش دودانگه است، افزود: مردم این منطقه حامی انقلاب بودند و در جنگ تحمیلی هم شهدایی را تقدیم نظام اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم دودانگه در برگزاری جشنواره گلابگیری نشان دادند می‌توانند کارهای بزرگ برای توسعه منطقه انجام دهد، تصریح کرد: گردشگری، کشاورزی، طبیعت‌گردی، صنایع دستی و نیروی انسانی از دیگر سرمایه‌های بخش دودانگه است.

بخشدار سابق دودانگه نیز در این نشست اظهار کرد: مطالعه و اجرای پروژه عظیم سد انجام شده که ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

لطف‌الله عباسی افزود: این پروژه در مرحله برگزاری مناقصه است و برای انتقال آب به ۵ هزار هکتار زمین مستعد کشاورزی اقدامات مثبتی انجام شده است.

بخشدار جدید دودانگه نیز اظهار کرد: وظیفه سنگینی بر عهده ما است و در مقابل خون شهدا، مسؤول هستیم.

جهانبخش عشوری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در منطقه انجام شده و این برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسند، افزود: با هم‌اندیشی و وحدت رویه به اهداف دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه اخلاق‌گرا، اعتدال‌گرا و قانون‌گرا باشیم، گفت: همه باید در بخش احساس امنیت کنند، گردشگر، سرمایه‌گذار و مردم منطقه باید در امنیت باشند.

عشوری با اشاره به اینکه اعتدال‌گرا هستم و از همه ظرفیت‌ها در توسعه بخش استفاده می‌کنم، ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و به دولت کمک کنیم.

وی گفت: طرح‌های بسیاری در برنامه داریم و به‌زودی با دستگاه‌های حاضر در منطقه نشست برگزار می‌کنیم تا به این اهداف دست یابیم.

  • 11 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

نظرات بسته شده است.

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011