معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آغاز پرداخت تسهیلات به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها

19 دی 1395

آغاز پرداخت تسهیلات به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان برگزاری پنجمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها، اظهار کرد: در راستای نیل به سمت خوداتکایی و استقلال مالی دهیاری‌ها و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی کشور، پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها در این جلسه رسماً آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی با بیان خبر فوق افزود: در این نشست از مجموع ۸ طرح مورد بررسی، ۴ طرح ارائه شده از سوی دهیاری‌های استان اردبیل در زمینه ایجاد و تکمیل مجتمع آبدرمانی (۱ طرح)، ‌ایجاد کارگاه تولید کیف سنتی (۲ طرح) و صنایع دستی و همچنین طرح فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی و عسل(۱ طرح) مورد تصویب کمیته قرار گرفت.
وی افزود: ۲ طرح ارائه شده توسط دهیاری‌های استان زنجان در زمینه تولید و بسته‌بندی مربا، ترشی و رب انار و‌ ایجاد کارگاه تولید جدول و بلوک نیز به تصویب کمیته رسید.
زیارتی افزود: در این جلسه مقرر شد پس از تکمیل مدارک و مستندات لازم ۶ طرح مصوب، مراحل اجرایی پرداخت وام به دهیاری‌های ذی‌ربط از طریق پست بانک ایران انجام شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: این امر در راستای توافق انجام شده با پست بانک ایران جهت پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها با هدف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار محلی دهیاری‌ها است که از رویکردهای نوین سازمان در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی کشور محسوب می‌شود.
این جلسه با حضور معاون امور دهیاری‌ها،‌ معاون پشتیبانی و توسعه منابع، مدیران‌کل دفاتر حراست، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، امور اقتصادی و خدمات مالی، امور مالی و ذیحسابی و برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نمایندگان پست بانک ایران و همچنین مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل، فرماندار شهرستان سرعین و نماینده دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان تشکیل شد.https://telegram.me/dehodehyarnews

دهیار نیوز وبسایت اصلی دهیار نیوزhttp://www.dehyarnews.blogfa.com/   

  • 19 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011