معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نشست با مدیران روستایی

16 فروردین 1396

نشست سراسری مدیران کل امور روستائی و شوراهای استانداری ها برگزار گردید .
نشست مدیران کل امور روستائی و شوراهای استانداری ها تشکیل شد .
بیست و هشتمین نشست ملی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور‌ صبح سه‌شنبه ۲۴ اسفند به میزبانی معاونت محترم امور دهیاریهای کشور در سازمان شهرداریها و دهیاریها تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این نشست جناب آقای دکتد سعیدرضا جندقیان معاونت محترم امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گزارشی از اهم اقدامات این معاونت در سال ۹۵ ارائه نمود.
وی اقدامات صورت گرفته در زمینه ترویج فرهنگ کارآفرینی و رونق اقتصادی در عرصه های روستایی، بسترسازی برای ایجاد درآمد پایدار در دهیاری‌ها از طریق پرداخت تسهیلات کم‌ بهره، ایجاد توازن در توزیع اعتبارات با بهره‌گیری از ظرفیت بند «واو» تبصره «۶» قانون بودجه و اقدامات انجام گرفته در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و رونق اقتصادی را تشریح نمود.
وی همچنین از انتخاب ۴۳۲ طرح از بین طرح‌های خلاقانه و کارآفرینانه روستایی و بازدید میدانی و راستی آزمایی طرح های احصاء شده و انتخاب ۵۴ طرح به منظور درج در کتاب کارآفرینان روستایی با هدف نشر و ترویج ایده های خلاقانه، نوآورانه و مبتنی برکارآفرینی روستایی، بررسی طرح های برگزیده شرکت های تعاونی دهیاری‌ها و وصول ۸۸ طرح ارسالی از ۱۹ استان کشور و انجام داوری اولیه و انتخاب ۳۳ طرح از ۱۵ استان کشور و برگزاری جلسه داوری نهائی خبر داد.
جندقیان همچنین از نهائی شدن سند توسعه راهبردی عملیاتی روستاها خبر داده است.

کانال تخصصی دهیاران ایران

@dehyaraniran  

  • 16 فروردین 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011