معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعلام زمان ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی شهرداریها

17 اردیبهشت 1396
اعلام زمان ثبت نام آزمون تبديل وضعيت استخدامي كاركنان قراردادي شهرداريها

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ رشته های شغلی، شرایط احراز تحصیلی و منابع و مواد سوالات تخصصی و کاربردی آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‏ها و همچنین تاریخ شروع ثبت نام کارکنان شهرداریهای کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، محمد حسن آبادی ضمن اعلام این خبر گفت: پیرو ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداریها، ۳۸ رشته شغلی مشاغل شهرداریها با شرایط احراز تحصیلی و منابع و مواد سوالات تخصصی و کاربردی آزمون مذکور جهت آمادگی کارکنان شهرداریها در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: کارکنان قراردادی و غیر رسمی شهرداریها که دارای شرایط ازمون تبدیل وضعیت می ‏باشند می توانند از تاریخ ۲۰ اردیبهشت لغایت ۳ خرداد سال جاری از طریق سایت ثبت نام که توسط استانداری ذیربط در اختیار داوطلبین قرار خواهد گرفت، اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور همچنین افزود: شهرداری‏هایی که موفق به اصلاح و اخذ تائیدیه و اجرای ساختار سازمانی ستاد، مناطق و سازمان‏های وابسته و اساسنامه‏ های آنان نشده‏ اند، می ‏بایست تا قبل از صدور مجوز تبدیل‏ وضعیت از سوی این سازمان اقدامات لازم را به عمل آورند.
حسن ابادی اضافه کرد: در غیر اینصورت کارکنان آن شهرداری‏ها براساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، نمی‏توانند در فرایند آزمون تبدیل ‏وضعیت استخدامی شرکت نمایند.

  • 17 اردیبهشت 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011