معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

فعال سازی پشتیبان گیری اتوماتیک از پایگاه داده نرم افزار دهیاری ترز

11 خرداد 1396

آموزش فعال سازی تنظیمات پشتیبان گیری اتوماتیک:

از آنجایی که تمام اطلاعات نرم افزار اعم از اطلاعات خانوار، نامه های صادره و وارده، مصوبات شورا، اطلاعات حواله های صادره، عوارض صادره و پرداختی های افراد و … در پایگاه داده نرم افزار ذخیره میشود؛ نگهداری از این اطلاعات حائز اهمیت است و پیشنهاد میشود مرتبا از آن نسخه ی پشتیبان تهیه شود.

نحوه ی فعال سازی پشتیبان گیری اتوماتیک:

از منوی “تنظیمات” گزینه ی “تنظیمات پشتیبان گیری اتوماتیک از پایگاه داده” را انتخاب کنید. از پنجره ی باز شده روی دکمه ی “انتخاب مسیر کلیک کنید و یک مسیر برای ذخیره ی فایل پشتیبان انتخاب کنید. (این مسیر نباید در درایو ویندوز باشد). سپس “گزینه پشتیبان گیری هنگام خروج از نرم افزار” را انتخاب کرده و یکی از گزینه های “هر روز”، “هر هفته” یا “هر ماه” را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه ی “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

دقت کنید در صورت انتخاب گزینه ی هر روز؛ نرم افزار هنگام اولین خروج در هر روز یک نسخه پشتیبان از داده ها تهیه میکند. در صورت انتخاب گزینه ی هر هفته؛ نرم افزار هنگام اولین خروج در پایان هر هفته یک نسخه پشتیبان از داده ها تهیه میکند. در صورت انتخاب گزینه ی هر ماه؛ نرم افزار هنگام اولین خروج در پایان هر ماه یک نسخه پشتیبان از داده ها تهیه میکند.

فایل پشتیبان نرم افزار را در درایوی غیر از درایو ویندوز نگهداری کنید تا با عوض کردن ویندوز این اطلاعات از بین نرود. به جهت اهمیت فراوان اطلاعات شما، توصیه میشود نسخه پشتیبان تهیه شده را درکامپیوتری غیر از کامپیوتر دهیاری نیز ذخیره کنید. همچنین پیشنهاد میشود در فواصل زمانی مشخص از نرم افزار فایل پشیبان تهیه کنید و این فایل را روی CD/DVD ذخیره کنید.

نکته ی مهم: بعد از تهیه نسخه پشتیبان موفق در نرم افزار دهیاری، پیغام “تهیه نسخه پشتیبان با موفقیت انجام شد” به کاربر نمایش داده میشود.

آموزش تصویری تهیه نسخه ی پشیتبان از پایگاه داده نرم افزار دهیاری:

  • 11 خرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011