معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار مرکزی شهرستان البرز

27 خرداد 1396
بخشدار مرکزی شهرستان البرز

‍ ‍ ✅بخشدار مرکزی شهرستان البرز:

دهیاران در توسعه پایدار روستاها نقش کلیدی دارند.

بخشدار مرکزی شهرستان البرز از اجرای سه پروژه عمرانی با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان در روستای حسن آباد خبر داد و گفت: هزینه این پروژه ها از محل اعتبارات ارزش افزوده که هر ماهه از سوی دولت بحساب دهیاریها واریز میگرددتامین شده است.

ربیعی بیان کرد: هزینه کل اجرای زیرسازی و روسازی به متراژ ۱۳ هزارمتر مربع به صورت ماشینی و دستی در کوچه های عمران، ابوترابی شمالی لاین شرقی و غربی، ابوترابی جنوبی لاین شرقی و غربی، شهامت ۱و۲ و گلهای ۱و۲ بوستان سه،بوستان۶، معراج، فجر و ایثار، ۱۶۰ میلیون تومان می باشد.

وی افزود: هزینه کل اجرای آسفالت به متراژ ۱۲هزارمتر مربع ۱۹۶میلیون تومان می باشد.

بخشدار البرز اظهارکرد: هزینه بازسازی وتجهیزبازیگاه کودک به متراژ۸۰۰ متر، ۳۵ میلیون تومان میباشد.

ربیعی عنوان کرد: هزینه احداث پارک محلی خیابان شهید ابوترابی به متراژ۸۵۰ متر، ۳۰ میلیون تومان میباشد.

بخشدار البرز بیان کرد: نقش روستاها در توسعه همه جانبه عمرانی و اقتصادی کشور پر رنگ و تاثیرگذار می باشد و باید در این خصوص به روستاها توجه ویژه ای شود.

ربیعی ادامه داد: توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف اساسی سیاست گذاری های کل در همه کشور ها و بخصوص در ایران است که دهیاران در توسعه پایدار روستا ها نقش کلیدی دارند.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید گام های موثر و مهمی برای رفع محرومیت از روستا ها برداشته است که این تلاش ها باعث ماندگاری بیشتر مردم در روستاها و به تبع آن موجب کاهش مهاجرت به شهر میگردد.

بخشدار البرز اظهار کرد: امروزه دهیاری ها میتوانند نقش بسیار مهمی را در راستای توسعه روستایی به ویژه بهبود اوضاع کالبدی – فیزیکی روستا ایفا نمایند و فعالیت های انجام شده دهیاران گواه بر این مدعاست.

ربیعی با بیان اینکه خدمت به روستاییان از سرفصل های نظام برنامه ریزی کشور و مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با برنامه های بی سابقه ای در جهت نیل به این هدف حرکت کرده و امیدواریم این روند با همکاری روستاییان تداوم یابد./اصلاحیه
@bakhshdarialborz   

  • 27 خرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011