معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابلاغ روستاهای منتخب طرح ضربتی تولید و اشتغال به استانداران تهران، مرکزی و قزوین

12 تیر 1396
ابلاغ روستاهای منتخب طرح ضربتی تولید و اشتغال به استانداران تهران، مرکزی و قزوین

✅ ابلاغ روستاهای منتخب طرح ضربتی تولید و اشتغال به استانداران تهران، مرکزی و قزوین .

 در نامه‌های جداگانه زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ ارسال شده خطاب به سید‌حسین هاشمی استاندار تهران، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی و فریدون همتی استاندار قزوین آمده است:

«با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۳۹۶ به‌عنوان “اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال” از طرف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عزم دولت تدبیر و امید در جهت اشتغال و رفع محرومیت از روستاهای کشور و با توجه به اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ و برنامه ششم توسعه، این سازمان طرحی را تحت عنوان “طرح ارزیابی ظرفیت و تولید اشتغال” در روستاهای مستعد باهدف رونق کسب‌ و کار محلی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای هدف گردشگری در دستور کار قرار داده است. در همین راستا کارشناسان ستادی و استانی این سازمان در قالب ۱۳ گروه از سه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به بازدید و ارزیابی میدانی از ۷۶ روستای کشور از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۱ فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۶ اقدام نموده‌اند.

اقدامات اجرایی بر اساس ظرفیت مشترک دستگاه‌های مرتبط شامل: وزارت کشور، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بنیاد مسکن و … صورت خواهد گرفت. ازاین‌رو ضرورت هماهنگی از طرف جنابعالی بین دستگاه‌های مرتبط به‌منظور تسریع در اجرای طرح مورد انتظار است.

بدین منظور جداول تهیه‌شده که شامل اقدامات اجرایی و زمان‌بندی طرح می‌باشد جهت آگاهی و ابلاغ به شورای برنامه‌ریزی استان (به پیوست) تقدیم می‌گردد.»

در این نامه‌ها اسامی روستاهای جلیزجند، سنگان و انجه به استاندار تهران، روستاهای آهو و هزاوه به استاندار مرکزی و روستاهای گازارخان و اندج به استاندار قزوین ابلاغ شده‌اند.

 

(پایگاه اطلاع رسانی میراث اریا)

 

  • 12 تیر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011