معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تجلیل از دهیاران در دولت تدبیر و امید

15 تیر 1396
تجلیل از دهیاران در دولت تدبیر و امید

تجلیل از دهیاران در دولت تدبیر و امید

🎊به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه سالروز تاسیس دهیاریهای خود کفا در کشورطی یک نشست صمیمی در غالب اردوی یک روزه از دهیاران بخش زرقان استان فارس تجلیل شد.

🎉به گزارش روابط عمومی بخشداری زرقان این مراسم که به همت و برنامه ریزی مجموعه بخشداری زرقان با حضور مهندس کوشا بخشدار زرقان ومعاونین همراه بود با برگزاری یک نشست هم اندیشی صمیمی،دهیاران به مسائل و دغدغه ها و فعالیت های عمرانی و فرهنگی پرداخته و از برگزاری این مراسم ابراز خرسندی کردند.

🎊بخشدار زرقان ضمن تبریک روز دهیاری ها عنوان کرد:امروز روز شما تلاشگران در مدیریت روستایی است لذا از شما میخواهم که صحبت هایتان بدون محدودیت و با آزاد اندیشی مطرح نمایید.
🎉چند مسئله مهمی که به طور کلی دهیاران عنوان کردند عبارت است از:

🎊_امیدوار هستیم پیگیری لازم جهت تصویب قانون جامع دهیاری ها در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان صورت گیرد و نهادهای کشور پیگیر وضعیت استخدامی دهیاران باشند.

🎉_دهیاران هم اکنون در سنگر خدمت رسانی به مردم ودولت هستند وبه عنوان حلقه واسط مردم ودولت مشغول خدمت رسانی به پاک نهادترین مردم یعنی همان روستائیان هستند و به جهت انجام بهتر وظایف نیازمند پشتیبانی بی شائبه مسئولان هستند اما همگی واقفیم که در دولت محترم تدبیر و امید توجه بهتری یه این قشر زحمتکش شده است اما با وجود تلاش های مختلف دهیاران در عرصه خدمت رسانی این زحمات به خوبی برای مردم تبیین نشده است.

🎊_تلاش دهیارن بخش و فعالیت های انجام گرفته در این چندسال میسر نبود مگر با حمایت های خوب و تلاش های بخشدار پرتلاش زرقان جناب آقای مهندس کوشا

🎉درادامه هریک از دهیاران به تشریح مشکلات روستای خویش پرداختند.

🎊مهندس کوشا ضمن تشکر از دهیاران بابت دغدغه های صنفی و روستایی بیان کرد:اقدامات خوب شما دهیاران میسر نیست مگر با پیگیری،همدلی و همکاری و مصربودن جهت انجام امور عمرانی و فرهنگی که مبرهن است شما دهیاران با وجود تمام موانع ومشکلات اقدامات خوبی برای توسعه وابادانی روستاها داشته اید که علاوه برانجام وظایف مصرح قانونی به عنوان یاریگر دیگر نهادها نیز ایفای نقش کرده اید.

🎉ایشان با تاکید بر اینکه شرح وظایف دهیاران محدود به امور عمرانی نیست، خواستار توجه بیشتر دهیاران به کارهای فرهنگی و ایجاد انگیزه،نشاط و امید در روستا شد وافزود:روستاها کانون تولید هستند وروستائیان از پاکترین اقشار جامعه ،دراین بین ایجاد تحول اساسی درروستاها تنها با تکیه بر اعتبارات دهیاری ها محقق نخواهد شد وضرورت دارد ادارات مختلف برای ایجاد توازن بین شهرها و روستاها نگاه ویژه به عمران وابادانی روستاها،ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی و فرهنگی داشته باشند.

🎊بخشدار زرقان در ادامه صحبت هایش ضمن یادآورری جهت خدمات خوب دولت تدبیر وامید به روستاهای بخش زرقان گفت:علیرقم کارهای عمرانی وفرهنگی خوبی که در روستاهای بخش زرقان انجام شده است اما هنوز جای کار عمرانی بسیاری در روستاها باقی مانده است ،در این بین اعتبار واریزی به حساب دهیاری ها شاید کفاف ایجاد تحولی عطیم درروستاها را ندهد اما با کار فرهنگی میتوان زمینه آماده سازی رشد و بالندگی روستا را فراهم آورد.

🎉ایشان تاکید موکد جهت عملکرد دهیاران در زمینه امور فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات،کلاس های فرهنگی هنری،ایجاد مشاوره های خانواده و رواشناسی داشت و گفت:برنامه ریزی هایتان بر اساس چهار سال پیش رو باشد و یک نمودار برای خود ترسیم کنید و با مشورت با معاونین و کارشناسان بخشداری نسبت به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت روستا اقدام نمایید.

🔮در پایان از دهیاران این بخش با اهدای لوح و جوائزی به عنوان یادبود تجلیل شد.🔮

 

  • 15 تیر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011