معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

کاهش ۵ درصدی هدر رفت آب در ساری

10 مرداد 1396

هدر رفت آب  ۴ ماه امسال در ساری پنج درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بهزاد برارزاده مدیر امور آبفاشهری ساری با تاکید بر اینکه در تامین آب آشامیدنیشهروندان مشکلی نداریم، گفت: در زمانهای پیک مصرف برخی از نقاط با افت فشار مواجه اند که با شناسایی ۹ نقطه از شهر که دچار بیشترین مشکل هستند و با رفع اتصالات و گپی ها افت فشار در این نقاط کاهش می یابد .

 

وی افزود: در راستای تقویت شبکه آبرسانی ۱۲ کیلومتر لوله گذاری برای توزیع آب شرب نیز احداث شد.

مدیر امور آبفاشهری ساری اشاره به وجود ۷۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در این شهر، گفت: ۲۰۰ کیلومتر از این شبکه فرسوده است که ۱۵۰ کیلومتر آن بیش از ۲۵ سال قدمت دارد.

 

برارزاده افزود: سالانه ۵ تا ۱۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در ساری اصلاح می شود.

 

وی گفت :  توسعه ۳۳ کیلومتر شبکه و نصب ۱۲ هزار و ۵۰۰فقره انشعاب فاضلاب از برنامه های امسال این امور است.

 

مدیر امور آبفاشهری ساری با بیان اینکه این امور۳۱۵هزار جمعیت شهری و ۲۲ هزار نفر از جمعیت روستایی را تحت پوشش دارد، گفت: آب آشامیدنی مورد نیاز این تعداد از شهروندان از طریق ۲۵حلقه چاه و تصفیه خانه آب سلیم بهرامی و دومخزن ۲۰هزار متر مکعبی باغ کرمانی و ۲۵ هزار متر مکعبی کوی لسانی تامین می شود.

 

برارزاده با اشاره به اینکه میزان مصرف آب در این شهر بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ لیتر در ثانیه متغیر است، افزود: ۳۰۰ تا ۵۰۰ لیتر از آب مورد نیاز مشترکین شهر ساری از طریق آب سد شهید رجایی تامین می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۲۲ در این امور افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده شکستگی و یا هدر رفت آب کارشناسان امور را مطلع کنند تا در سریع ترین زمان نسبت به رفع و ترمیم شکستگی اقدام شود.

  • 10 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011