معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

‍ پیام تبریک بخشدار مرکزی البرز به مناسبت روز پزشک

2 شهریور 1396

‍ پیام تبریک بخشدار مرکزی البرز به مناسبت روز پزشک

به مناسبت فرارسیدن اول شهریور ماه، سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، بخشدار مرکزی البرز پیام تبریکی صادر نمودند. متن این پیام بدین شرح می باشد:

هوالشافی

اول شهریورماه سالروز میلاد طبیب برجسته ایرانی جهان اسلام، حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، فرصت مناسبی است تا تلاش‌های خالصانه پزشکان ایران مورد تقدیر و مهر قرار گیرد.

در جامعه ای که به فرهنگ غنی اسلامی مزین گردیده است، طبیب تجلی اسم شافی خداوند است که در عالم ملک ظهور کرده و از این رو حرفه مقدس پزشکی، از مصادیق ارزشمند ایثار در خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق بشمار می رود.

جامعه پزشکی ایران از دیر باز، متشکل از پزشکان خدوم، آگاه، متدین و متعهد و اخلاق گرایی بوده که مردم داری، صفا، صمیمیت و انسانیتشان، زبانزد خاص و عام است . بزرگ مردانی که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده و همگان را به تلمذ و همراهی فراخوانده است.

تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین مملو از چنین طبیبان فرهیخته ای است که پرچمدار دانش و اخلاق در سایه سار ارزشهای علمی و آموزه های دینی بوده و علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار دادند و وسوسه های فریبناک مادی و تفاخرات دنیوی در مقابل روح بلند آنان سر تعظیم و ستایش سائید و افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

در سالروز ولادت حکیم فرزانه، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایرانی و جهان اسلام ،شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، تلاش خستگی ناپذیر تمامی پزشکان این مرز و بوم بالاخص تلاشگران این عرصه در شهرستان البرز را می ستایم و گشودن عرصه های نوین و گسترش دانش پزشکی،توسعه فضای آموزشی،پژوهشی و درمان در این رشته را که مرهون زحمات و تلاشهای بی شائبه اساتید این رشته است،ارج می نهم.

امید است که در پرتو لطف خداوندهمواره از موهبت تندرستی و شادکامی بهره مند گشته و در مسیر توسعه سلامت جامعه، کوشا و پویا باشید.
«صدیقه ربیعی، بخشدار مرکزی شهرستان البرز»
۹۶/۰۶/۰۱

  • 2 شهریور 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011