معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد برای اشتغال روستائیان

7 شهریور 1396

هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد برای اشتغال روستائیان

خبرگزاری صدا و سیما : معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: قرار است ۵ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان، در اختیار استانها قرار گیرد. سهم کمیته امداد از این اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، محمد امید در سفر به خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط خاص خراسان جنوبی رقم خوبی به این استان اختصاص خواهد یافت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: درصورت تصویب شورای پول و اعتبار تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد از ۱۵ میلیون به ۲۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

محمد امید گفت: در سال ۹۶ کاریابی ها به صورت جدی تر انجام می شود. هر بنگاهی که یک مددجو را به کار گیرد در سال اول ۱۰۰ درصد حق بیمه کارفرما را خواهیم داد و در سال دوم ۵۰ درصد حق بیمه را پرداخت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه جذب منابع اشتغالزایی و هدایت شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در خراسان جنوبی بیش از اعتبارات مصوب بوده است افزود: اگر کارگاهی در خراسان جنوبی نیروی کمیته امداد را به کارگیرد از ۲۰ میلیون تومان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هم گفت: اعتبارات امسال اشتغالزایی کمیته امداد استان ۵۱ میلیارد تومان است که ۳۵ میلیارد تومان آن سهم بانک و مابقی از محل صندوق اشتغال است .

سلم آبادی افزود: کمیته امداد استان در ۵ ماه گذشته از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی ۲۹۰ طرح اشتغالزا را با هزینه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا کرده است.

  • 7 شهریور 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011