معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

کاروان مهر برای تجهیز مدرسه های روستایی قشم راهی شد

1 مهر 1396
مدرسه روستایی

کاروان مهر برای تامین امکانات مورد نیاز مدرسه های بخش مرکزی و شهاب جزیره در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید توسط سازمان منطقه آزاد قشم طی آیینی با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسوولان شهرستان راهی روستاها شد.

۳۳ میز و ۵۹ صندلی ویژه آموزگاران، ۶۰ میز و نیمکت دانش آموزی، ۳۳ دستگاه آبسرد کن، ۹۷ دستگاه لپ تاپ، ۲۲ دستگاه چاپگر و یک اسکنر بخشی از تجهیزاتی است که به دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای مدرسه های این جزیره خریداری شد.
کاروان مهر همچنین ۷۳ دستگاه کولر، ۳۶ دستگاه کپی، ۶۰ پروژکتور، ۴۶ پرده نمایش، ۱۲ تخته سفید، ۶۵ صندلی دسته دار، تخته هوشمند، ۲ دستگاه چرخ خیاطی، اتو بخار و قیچی برقی ویژه برش پارچه از دیگر تجهیزاتی است که بر مبنای نیازسنجی به مدرسه های روستایی بخش مرکزی و شهاب قشم تحویل داده می شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ارزش تجهیزات خریداری شده را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از سال گذشته توسط این سازمان برای آموزش و پرورش بخش مرکزی و شهاب این جزیره هزینه شده است.
مرتضی شیخ زاده افزود: مرمت، مقاوم سازی، بازسازی مدرسه ها و برگزاری کلاس های کنکور برای دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی در کنار تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز سالانه صورت می گیرد.
وی بیان کرد: اعطای بورسیه تحصیلی به ۵۰ نفر از دانش آموزان بومی نخبه قشم با هدف به کارگیری آنان در آینده مدیریتی این سازمان از دیگر اقدام هایی می باشد که از سال گذشته در این جزیره اجرا می شود.
۲۳ هزار دانش آموز قشم سال تحصیلی جدید را در ۱۴۵ باب مدرسه آغاز می کنند.

 

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

  • 1 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011