معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گازرسانی به ۱۵۵۵ روستای خراسان رضوی

19 مهر 1396
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در حال حاضر از مجموع دو هزار و ۵۲۷ روستای واجد شرایط خراسان رضوی، یک هزار و ۵۵۵ روستا با ضریب ۷۶ درصد گازدارند.

حمید فانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: شرکت گاز خراسان رضوی طی چند سال گذشته نهضت عظیمی در حوزه گازرسانی به روستاها را آغاز کرده که در این مسیر تنها طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید به اندازه ۵۶ درصد کل اقدامات انجام شده در طول تاریخ دولت‌های بعد از انقلاب فعالیت شبکه گذاری و توسعه خطوط گاز در اقصی نقاط این استان اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر از مجموع دو هزار و ۵۲۷ روستای واجد شرایط خراسان رضوی، یک هزار و ۵۵۵ روستا با ضریب ۷۶ درصد گازدار هستند و از مجموع ۵۱ روستای واجد شرایط بخش جلگه رخ، ۲۶ روستا گازدار، ۱۶ روستا در حال اجرا و ۹ روستای دیگر نیز در برنامه آتی قرار دارند. همچنین در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه ۶ روستای (چینگ کلاغ، داوریه، نوژه، کته تلخ، چولانک وحصار یزدان) به تعبیر محلی شکسته سیاه نامیده می‌شود که هم اکنون پروژه گازرسانی به این منطقه تعریف و در مرحله پیمان سپاری است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی پیرامون خبر “حسرت گازدار شدن نوخندان درگز ۲۰ ساله شد” نیز اظهار داشت: طبق سیاست‌های ابلاغی مجلس شورای‌اسلامی، گازرسانی به روستاهای باقیمانده بخش نوخندان شهرستان درگز فاقد توجیه فنی و اقتصادی به روش شبکه گذاری است. چرا که سرانه گازرسانی به هر خانوار ساکن در این منطقه بیش از شش میلیون تومان مصوب بند “ق” کشوری است، با این حال شرکت گاز خراسان رضوی در حال بررسی و مطالعه راهکارهای دیگری برای گازرسانی به این منطقه به جهت تداوم امر خدمت رسانی به مردم است.

مدیرعامل گاز خراسان رضوی

مدیرعامل گاز

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 19 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011