معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح تاک در ۵۵ روستای خراسان جنوبی اجرا می‌شود

2 آبان 1396
طرح تاک

استاندار خرسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی در جهت اجرای طرح تاک (طرح جامع توان افزایی مناطق کم برخوردار کشور) در ۵۵ روستا از ۱۱ شهرستان استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه ظهر امروز در بازدید از موسسه خیریه امام علی (ع) تهران و گفت‌وگو با مدیریت موسسه اظهار داشت: از ۲۳ سال فعالیت صادقانه و متداوم موسسه خیریه امام علی (ع) در تهران و روستاهای محروم خراسان جنوبی تشکر کرده و تمایل خود را برای همکاری و مشارکت با موسسه امام علی (ع) در حوزه توان افزایی مناطق کم برخوردار استان خراسان جنوبی اعلام می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی پس از بررسی جزییات و ابعاد مختلف طرح تاک در این جلسه ۳ ساعته بیان کرد: ستاد استان خراسان جنوبی با ریاست استاندار و حضور مدیران مرتبط باید در جهت اجرای طرح تاک تشکیل شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی در راستای ارتقای بودجه مالی صندوق‌های همیاری روستاهای استان انجام شود و برای اجرای طرح تاک در ۵۵ روستا از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

مروج‌الشریعه تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد مدیریت موسسه خیریه امام علی (ع) در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی حضور داشته باشد.

 

برنامه‌ریزی در جهت اجرای طرح تاک

برنامه‌ریزی در جهت اجرای طرح تاک

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 2 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011