معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

زلزله کرمانشاه و مسدود شدن راه‌های روستایی اورامانات

22 آبان 1396
زلزله کرمانشاه

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس با اشاره به آمار بالای تلفات ناشی از زلزله استان کرمانشاه گفت: باید در روند رسیدگی به زلزله زدگان تسریع شود.

شهاب نادری درباره شرایط زلزله زدگان در استان کرمانشاه، گفت: زلزله بسیاری از مناطق استان کرمانشاه را لرزاند و براثر این زلزله تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از مردم استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند وبسیار از مردم زخمی شده اند.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلفات جانی و مالی در اثر زلزله استان کرمانشاه گفت: منطقه ازگله در ثلاث باباجانی یکی از کانون‌های اصلی زلزله کرمانشاه شب گذشته در استان کرمانشاه است و این منطقه با خسارات زیادی روبرو شده است.

نادری با اشاره مسدود شدن برخی راه‌های روستایی در اورامانات ادامه داد: آب و برق در مناطق زلزله زده قطع شده و همچنین ارتباطات تلفنی در ثلاث باباجانی با مشکل جدی روبرو شده است.

نادری در ادامه‌ گفت‌و گو با خبرگزاری خانه ملت ادامه داد: نیرو‌های امدادی سازمان هلال احمر امداد رسانی را آغاز کرده اند، اما حجم خسارات بالا است و با توجه به سردسیر بودن منطقه ثلاث باباجانی باید روند امداد رسانی تسریع شود و وسایل گرمایشی به روستا‌ها ارسال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وزرا درخواست دارم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور یابند تا روند امداد رسانی به زلزله زدگان تسریع شود.

زلزله کرمانشاه

زلزله کرمانشاه

 

منبع: خبرگزاری میزان

www.mizanonlin.ir

  • 22 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011