معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۳۹ هزار واحد روستایی آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه حوادث است

29 آبان 1396
حوادث بیمه

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه هشداری برای روستاییان است تا مقاوم سازی و بیمه منازل را به تعویق نیندازند، گفت: ۲۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۹ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد.

تقی کهوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این تعداد واحد مسکونی بیمه شده می توانند از خدمات بلاعوض بیمه حوادث شامل سیل، زلزله و آتش سوزی بهره مند شوند.
وی با اشاره به حق بیمه پرداختی توسط متقاضیان ادامه داد: حق بیمه پرداختی سالانه از سوی هر خانوار از ۳۰۰ هزار ریال تا ۴۰۰ هزار ریال است و در صورت بروز حادثه حداقل هزینه ای که بیمه پرداخت می کند، ۲۵۰ میلیون ریال تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه تحت پوشش قراردادن تمام خانوارهای روستایی در استان از اهم برنامه های این بخش به شمار می رود، اضافه کرد: کاهش هزینه های دولتی و افزایش رسیدگی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی از مهمترین اهداف این طرح است که روستاییان می توانند با پرداخت حداقل هزینه از خدمات بیمه ای استفاده کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی در خانه های روستایی آذربایجان غربی گفت : این طرح مهم با تلاش مسئولان مرتبط، در ۵۰۱ روستای آذربایجان غربی در قالب ۷۲ هزار واحد مسکن روستایی اجرایی شده است.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: ۱۷۰ هزار واحد مسکن روستایی نیز در این استان نیازمند رسیدگی و اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی است.
کهوریان با بیان اینکه ایجاد مقاومت لازم برای مقابله با خسارت در حوادثی نظیر زلزله مهمترین هدف اجرای طرح مقاوم سازی مساکن روستایی است، افزود: امیدواریم با توجه به این امر، روستانشینان همراهی بیشتری در این خصوص داشته باشند.
به گزارش ایرنا ۳۰۴ هزار خانوار روستایی و ۲ هزار و ۱۶۵ روستای بالای ۲۰ خانوار در آذربایجان غربی وجود دارد؛ این استان مرزی دارای سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفر جمعیت است که ۳۴.۶ درصد از آن در مناطق روستایی و ۶۵.۴ درصد در مناطق شهری سکونت دارند.
زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹.۳۳ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

 

بیمه حوادث

بیمه حوادث

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

www.irna.ir

  • 29 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011