معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

قیر رایگان در بودجه سال ۹۷ قرار گرفت

12 بهمن 1396
قیر رایگان در بودجه سال ۹۷

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب نمایندگان تأمین قیر رایگان توسط شرکت نفت در بودجه سال آینده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیضی صبح پنج‌شنبه در حاشیه بررسی این مصوبه به خبرنگار مهر گفت: با تصویب نمایندگان شرکت ملی نفت ایران موظف شد از محل منابع در اختیار خود مواد اولیه قیر رایگان به میزان چهار میلیون تن و ارزش سه هزار میلیارد تومان را تأمین کند.

وی افزود: نمایندگان قسمت درآمدی این مصوبه را در کمیسیون تلفیق تصویب کردند و بخش هزینه‌ای که درصد دستگاه‌های اجرایی است در زمان مقرر موردبررسی قرار خواهد گرفت.

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از این محل ۱۳ درصد در اختیار جهاد کشاورزی و ۵۵ درصد در اختیار راه و شهرسازی برای روکش آسفالت راه‌های روستایی و معابر محلات بازآفرینی شهری اختصاص یافته است.

فیضی افزود: همچنین ۱۷ درصد در اختیار بنیاد مسکن برای آسفالت و بهسازی معابر روستاها و انجام طرح‌های مشارکتی با دهیاران اختصاص می‌یابد.

قیر رایگان در بودجه سال ۹۷

وی ادامه داد: ۱۳ درصد نیز در اختیار وزارت کشور (دهیاری‌ها و شهرداری‌ها) جهت آسفالت معابر شهرهای با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر قرار خواهد گرفت.

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین به اختصاص سه درصد از سهمیه قیر جهت نوسازی مدارس خبر داد و ابراز امیدواری کرد تحول قابل‌توجهی در آسفالت مناطق کم برخوردار مشاهده شود.

وی همچنین به تصویب پنج هزار میلیارد تومان برای گازرسانی خبر داد و افزود: با ضمانت وزارت نفت تسهیلاتی به منظور گازرسانی اعطا خواهد شد.

به گفته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اولویت کمیسیون تلفیق توجه به بهبود معیشت و شرایط زندگی مناطق محروم و کم برخوردار است و با چنین رویکردی بودجه سال آینده تصویب می‌شود.

  • 12 بهمن 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011