معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تسهیلات اشتغالزایی با سود ۴تا ۱۰ درصد به روستاییان پرداخت می شود

22 بهمن 1396

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: تسهیلات ویژه اشتغال روستاییان با سود چهار تا ۱۰ درصد برای روستاییان کشور درنظر گرفته شده است.

رضوی:تسهیلات اشتغالزایی با سود ۴تا ۱۰ درصد به روستاییان پرداخت می شود

سید ابوالفضل رضوی روز پنجشنبه در گردهمایی سران ایلات و طوایف عشایر استان سمنان در سالن اجتماعات جهادکشاورزی استان سمنان، گفت: این تسهیلات ویژه اشتغال روستاییان برای روستاییان مرزنشین با سود چهار درصد ، سایر روستاییان با سود ۶ درصد و برای شهروندان شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ درصد است و محل اجرای طرح، سند ملکی روستاییان و عشایر و یا سند واحد مسکونی به عنوان وثیقه این تسهیلات از روستاییان پذیرفته می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر توجه ویژه به عشایر و روستاییان در دولت تدبیر و امید، گفت: ارایه لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی درباره طرح تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار عشایر و روستاییان بی‌نظیرترین اقدام دولت در حمایت از عشایر و روستاییان بوده است.
وی با بیان این که سرانه دام عشایر استان سمنان۳۳۷ راس است، گفت: با توجه به سرانه دام این استان، ایجاد کشتارگاه صنعتی می تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش درآمد عشایر و دامداران داشته باشد.

رضوی با بیان این که میزان سرانه با سوادی عشایر استان سمنان بیش از ۷۲درصد است، خاطرنشان کرد: تشکیل شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در درآمدزایی و حفظ قوم و قبیله عشایری و روستایی دارد.
وی بیان کرد: دولت از هر گونه طرح در قالب شرکت تعاونی حمایت می کند و عرصه را برای فعالیت جوانان تسهیل کرده است.
با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ۲ طرح عمرانی و اقتصادی در روستاهای سمنان شامل ۶۵ واحد مسکونی در روستای حسن آباد با ۳۰ میلیارد ریال و خانه بهداشت روستای رکن آباد با نام شهید عبدالجواد خیرخواهان با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شد و از چند طرح مجتمع کشاورزی و پرورش پرورش شتر مرغ بازدید کرد.

در این گردهمایی کرمعلی قندالی رئیس سازمان امورعشایری کشور، سید شهاب الدین چاوشی استاندار و جمعی از مسوولان استان سمنان حضور داشتند، عشایر استان سمنان با داشتن بیش از یک میلیون راس دام سبک، سالانه ۹ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز به ارزش بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تولید می کنند.

  • 22 بهمن 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011