معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعتبارات شهرستان داراب در سال ۹۶ بیش از ۹۰ درصد رشد داشته است

28 بهمن 1396

استاندار فارس گفت: اعتبارات استانی شهرستان داراب در سال ۹۵ نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان و در سال ۹۶ نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بوده که نشان دهنده افزایش بیش از ۹۰ درصدی این اعتبارات است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در جلسه شورای اداری شهرستان داراب با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم علاوه بر گفتار باید در رفتار و کردار مسئولان نیز نمایان داشته افزود: مسئولان باید همت و تلاش خود را برای پاسخگویی به مردم به کار بندند.

مهندس تبادار در ادامه خاطرنشان کرد: متولیان امور در همه دستگاه‌های اجرایی باید به رفع مسئولانه مشکلات مردم بپردازند. وی گفت: اگر مسئولان مشکلات را صادقانه با مردم در میان بگذارند آنان نیز تنگناها را درک کرده و مددکار مسئولان خواهند بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی به عنوان یک ضرورت مورد توجه همه سران نظام قرار گرفته است، افزود: ایجاد اشتغال پویا و فراگیر از طریق توجه به توانمندی ها و قابلیت های هر منطقه محقق خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف در شهرستان داراب در زمینه های گردشگری، کشاورزی پرورش گل محمدی و … تاکید کرد: توجه به شکوفایی و بهره گیری از این ظرفیت ها زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی در شهرستان را مهیا خواهد کرد.

استاندار فارس گفت: مسئولان باید مشتاقانه زمینه را برای فعالیت خیرین و سرمایه گذارانی که قصد خدمت رسانی و کارآفرینی در مناطق مختلف را دارند فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات در زمینه های مختلف همواره و در همه زمان ها وجود دارد بر لزوم آگاهی و اطلاع‌رسانی در خصوص آنچه تاکنون انجام شده است تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: اعتبارات استانی شهرستان داراب در سال ۹۵ نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان و در سال ۹۶ نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بوده که نشان دهنده افزایش بیش از ۹۰ درصدی این اعتبارات است.

مهندس تبادار گفت: در حوزه آب و فاضلاب نیز ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان داراب انجام گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ائمه جمعه همواره در راستای سعادت مردم و حل مشکلات آنها گام بر می دارند افزود: ائمه جمعه نقش موثری در فرهنگ سازی ابعاد مختلف جامعه دارند و این جایگاه موثر می تواند سبب تحولات فرهنگی و به تبع آن حرکت جامعه به سمت پیشرفت و توسعه باشد.

استاندار فارس همچنین با تاکید بر اینکه امیدواری و نشاط حرکت رو به جلو در جامعه را به دنبال دارد، از ائمه جمعه خواست، از نقش و جایگاه موثر خود در راستای ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه تقویت وحدت و همسوئی نیاز امروز جامعه است تصریح کرد: امروز تقسیم کردن جامعه به گروه‌ها و دسته‌های مختلف چپ و راست و میانه جایگاهی ندارد چرا که همه این گروه ها و دسته ها دل در گرو نظام جمهوری اسلامی داشته و در مسیر پیشرفت و تعالی آن گام بر می دارند.

مهندس تبادار با اشاره به اینکه بیان مشکلات و انتقاد حق مردم است خاطر نشان کرد: در کنار بیان مشکلات و دغدغه ها باید آنچه در همه دولت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم انجام شده مورد توجه قرار گرفته و به مردم اطلاع رسانی شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به بعضی از مشکلات مطرح شده درباره شهرستان داراب پرداخت.

مهندس تبادار با تاکید بر اینکه راه اندازی فرودگاه داراب یکی از ضرورت‌های این شهرستان است ابراز امیدواری کرد در سال آینده با اختصاص اعتباراتی به این مجموعه حفاظت از فرودگاه داراب در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با اشاره به اصلاح خط مرزی در شهرستان داراب از بررسی دقیق و کارشناسی شده در رابطه با این موضوع خبر داد و تاکید کرد: استان فارس استانی یکپارچه و متمرکز است که عمران و آبادانی در همه بخش ها و مناطق استان به صورت یکسان مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین از انجام توافق های اولیه ای در روزهای اخیر برای پیگیری احداث پتروشیمی های داراب فسا،جهرم و فیروز آباد خبر داد.

نماینده دولت در استان فارس گفت: یقین داشته باشیم همان گونه که کارهای زیادی تا به امروز انجام شده، شاهد گشایش های فراوان و اقدامات موثری در دولت تدبیر نیز در زمینه های مختلف خواهیم بود.

  • 28 بهمن 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011