معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری جشن نوروزگاه در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان

15 فروردین 1397
برگزاری جشن نوروزگاه در 19 شهرستان سیستان و بلوچستان

برگزاری جشن نوروزگاه در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان

 

‌سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان و دبیر ستاد خدمات سفر استان گفت: برنامه‌های جشن ملی نوروزگاه در استان با موفقیت و فراتر از انتظار انجام شد و بالغ بر ۳۳ مکان رویداد در زمینه پاسداشت نوروز در استان فعال بودند.

‌به گزارش ایسنا- ‌به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، علیرضا جلال زایی افزود: در ۱۹شهرستان فعالیت‌های جشن نوروزگاه را برگزار شد که در این جشن‌ها آداب ‌و‌ رسوم و سنت‌ها معرفی ‌و فرهنگ استان به عموم مردم و گردشگران ارائه شد.

این مسئول یادآور شد: در ۳۳ نقطه از استان تعداد ۹۴ نوروزگاه برگزار شد که در این بین در ۶ نقطه روستایی با همت مردم و دهیاری جشنواره نوروزگاه برگزار که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

وی گفت: جشنواره‌های نوروزگاه ‌با همیاری دستگاه‌های مرتبط و با همراهی هنرمندان برگزار شد.

جلال زایی بیان کرد: پیام نوروز صلح، دوستی، نشاط و شادمانی است و تلاش خواهیم کرد جشن نوروزگاه را سال آینده با گسترگی بیشتر و با مشارکت دو کشور افغانستان و پاکستان برگزار کنیم.

دبیر ستاد خدمات سفر استان خاطرنشان کرد: جشن نوروزگاه استان با حضور مسئولان استانی از ۲۳ اسفند ماه با بزرگداشت آیین سنتی چهارشنبه سوری در دو شهر زابل و زاهدان آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه در نقاط مختلف استان برگزار شد، هم چنین بازارچه‌های ‌صنایع‌دستی و پخت خوراکی‌های نوروزی از دیگر برنامه‌های جشن نوروزگاه بود.

  • 15 فروردین 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011