معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

روستائیانی که از شهر به روستا برمی‌گردند بسته حمایتی دریافت می‌کنند

22 فروردین 1397
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: افزایش ۲۰ درصد سرانه خدمت‌رسانی در مناطق محروم نسبت به سایر مناطق از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: افزایش ۲۰ درصد سرانه خدمت‌رسانی در مناطق محروم نسبت به سایر مناطق از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی است.

قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با امام‌جمعه و مسئولان شهرستان‌های ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ روستای استان مرکزی از مناطق محروم هستند اظهار داشت: افزایش ۲۰ درصد سرانه خدمت‌رسانی در مناطق محروم نسبت به سایر مناطق از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی است.
وی افزود: توجه به توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت در بخش‌های مختلف اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و تلاش برای توسعه فرهنگ کار و تلاش در خانوارهای تحت حمایت به‌ منظور خروج آنها از چرخه‌های حمایتی از برنامه‌های کمیته امداد استان برای امسال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: ارائه بسته‌های حمایتی به روستائیانی که از شهر به روستا بازگردانده شوند از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است، محیط روستا برای مؤثر بودن روستائیان به ویژه افراد سالمند مناسب‌تر است و کمیته امداد تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته است.
موسی‌نژاد با اشاره به افزایش مستمری مددجویان تحت حمایت در ابتدای اجرای برنامه ششم گفت: مستمری مددجویان تحت حمایت و میزان افزایش‌یافته مستمری و همچنین یارانه نقدی آنها در سال گذشته از طریق صندوق امداد ولایت به‌ حساب خانوارها واریز شده است.
وی ادامه داد: امسال میزان مستمری مددجویان ۱۰ درصد افزایش داشته و با عنایت دولت و مجلس به مددجویان میزان دریافتی خانوارهای تحت حمایت رقم مناسبی است.
امام‌ جمعه شهرستان زرندیه هم گفت: کمیته امداد با نیت پاک امام خمینی(ره) در کمک به محرومان و اقشار نیازمند شکل گرفت و همین نیت عامل موفقیت این نهاد است.
حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه دعای خیر محرومان بدرقه امدادگران است گفت: بخشی از کار همه دستگاه‌ها بر دوش این نهاد مقدس است و کار در کمیته امداد فرصتی مناسب برای امدادگران این نهاد به منظور کسب رضایت پروردگار است.

  • 22 فروردین 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011