معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ارائه تسهیلات برای توسعه مناطق روستایی

23 اردیبهشت 1397

قائم مقام سازمان امور عشایری ایران گفت: ارائه تسهیلات برای توسعه مناطق روستایی در دستور کار دولت قرار دارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، میر ولی صفر زاده قائم مقام سازمان امور عشایری ایران عصر پنج شنبه در جشن عشایری شهرستان قرچک اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایران جایگاه روستاییان و عشایر، جایگاه باعظمتی بوده و خواهد بود.

وی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری و رییس جمهور عنایت ویژه ای به روستاییان و عشایر داشته و دارند و آنچه که لازم بوده درباره آنان گفته شود، بیان شده است.

صفرزاده ادامه داد: افتخار عشایر و روستاییان آن است که این جامعه موجب عزت و عظمت کشور و نظام اسلامی بوده و به نقش تاریخ ساز خود عمل کرده اند.

وی با اشاره به پیشگامی عشایر و روستاییان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد نیازهای عشایر و روستاییان توسط خودشان تأمین و دستشان به سمت دیگران دراز نیست و این امر نشان دهنده پیشگامی عشایر و روستاییان در موضوع اقتصاد مقاومتی است.

قائم مقام سازمان امور عشایری ایران عنوان کرد:عشایر و روستاییان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و برهه ها پیشتاز بودند که این امر در جریان جنگ تحمیلی، خودکفایی در کالای اساسی و صبر و تحمل مشکلات مشخص بوده است.

وی بیان داشت: در سفرهای اخیر ریاست جمهوری به استان های مختلف کشور، یک برنامه ویژه روستاییان و عشایر برگزار می شود، چرا که روستاییان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیش ترین محرومیت ها را داشتند اما امروز از بسیاری خدمات بهره مند شدند.

وی گفت: امروز خواسته های عشایر و روستاییان موضوعاتی نظیر راه و برق نیست، بلکه خواسته هایی نظیر ارتباط با سیستم های فناوری و موضوعات فرهنگی و مشارکت فعال در امور سیاسی و اجتماعی کشور دارند.

قائم مقام سازمان امور عشایری ایران یاداور شد: امروز مناطق روستایی و عشایری توسعه یافته است و توسعه این مناطق از جمله موضوعاتی است که از سوی دستگاه ها و ارگان های مختلف نظام اسلامی پیگیری می شود.

صفرزاده متذکر شد: در مناطق روستایی به دنبال آن هستیم تا تسهیلات لازم برای توسعه روستایی با نرخ بسیار پایین فرآهم شود و اخیرا نیز رییس جمهور اعلام کردند که تلاش داریم همه تسهیلات روستاییان و عشایر با نرخ قرض الحسنه و یا صفر ارائه شود.

  • 23 اردیبهشت 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011