معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آب آشامیدنی ۲۰۰ روستای سیل زده مازندران قطع است

15 مهر 1397

نوشهر- ایرنا- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اعلام کرد که آب آشامیدنی حدود ۲۰۰ روستای سیل زده این استان همچنان قطع است.

بارندگی شدید همراه با سیلاب که از عصر جمعه در مازندران آغاز شد و تا ظهر امروز یکشنبه در بعضی از مناطق ادامه داشت خسارات زیادی به بخش های مختلف زیربنایی، راههای ارتباطی، تاسیسات برق رسانی ، آبرسانی و بناهای مسکونی منطقه وارد کرده است.

مجید فقیه عبدالهی روز یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار مازندران از مناطق سیل زده تنکابن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی شدید و سیلاب سبب تخریب چشمه ها و نیز شکستگی خطوط انتقال آبرسانی در برخی از روستاهای این استان بویژه تنکابن و رامسر شده است.

وی افزود: به علت تخریب راههای دسترسی به آسانی نمی توان خطوط انتقال را اصلاح و آب آشامیدنی این روستاها را وصل کرد ضمن اینه آب آشامیدنی برخی از روستاها نیز به علت قطعی برق، قطع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران میزان خسارت اولیه ارزیابی شده ناشی از سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای این استان را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرد.

بر اساس آمارهای رسمی، حدود ۴۳ درصد از جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری مازندران در مناطق روستایی سکونت دارند.

مازندران ۲ هزار و ۴۳۲ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که یک هزار و ۶۵۰ روستا با ۴۲۰ هزار مشترک زیر پوشش آبفای روستایی هستند.

  • 15 مهر 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011