معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

همایش پیاده روی خانوادگی روستایی بخش مرکزی رفسنجان

5 آبان 1397

شعار: ورزش، روستا و طبیعت

صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی پیاده روی خانوادگی روستایی در بخش مرکزی شهرستان رفسنجان با شعار ورزش، روستا و طبیعت به همت بخشداری مرکزی رفسنجان و همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش های بومی و محلی ، شورای اسلامی و دهیاری روستاهای عباس آباد حاجی، محمدیه و حمید آباد با استقبال مردم این سه روستا در مسیر روستای عباس آباد حاجی تا حمید آباد برگزار شد.

مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان در این همایش ضمن قدردانی از حضور مردم سه روستای عباس آباد، حمید آباد و محمدیه در این پیاده روی اظهار داشت: مردم هرجا نظام به انها نیاز داشتند به میدان امدند و این موجب سنگین تر شدن وظیفه ما مسئولین می شود.

وی افزود: تهدید دشمن علیه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب وجود داشته اما اینها نمی دانند مردم نظام و انقلابشان را دوست دارند و پای آنها ایستادند.

بخشی گفت: خواب آمریکا برای ایران اسلامی هیچگاه تعبیر نخواهد شد ایران ابرقدرت ترین کشور خاورمیانه است مردم به پای این نظام زحمت کشیدند و خون دادند ، شهدا صاحب نظام ما هستند که مظلومانه به شهادت سیدند.

بخشدار رفسنجان بیان داشت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و متاسفانه برخی هم وطنانمان با این جنگ همراه شدند همراه شدند و دست به احتکار می زنند و در میدان دشمن علیه مردم خودشان می جنگند.

وی با بیان اینکه دشمن حتی از اجتماعات کوچک شما مردم می ترسد تصریح کرد: اجتماع عظیم اربعین در کشور عراق که از آن به عنوان بزرگترین اجتماع در دنیا نام می برند بیش از ۲۰ میلیون جمعیت را دربردارد و دشمن از این اجتماعات می ترسد.

منبع: خانه خشتی

  • 5 آبان 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011