معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح استخدام دهیاران به مجلس شورای اسلامی ارائه شد

21 آذر 1397

نماینده دامغان در مجلس بابیان اینکه طرح استخدام دهیاران تقدیم مجلس شده و تصویب آن در دستور کار است، گفت: با تصویب این طرح زمینه خدمت هرچه بیشتر دهیاران در روستاها تقویت می‌شود.

ابوالفضل حسن بیگی شامگاه سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای باقرآباد از توابع بخش مرکزی دامغان به میزبانی حسینیه این روستا ضمن بیان اینکه دولت سه میلیون نفر حقوق‌بگیر دارد، ابراز داشت: طرح استخدام دهیاران به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و معتقدیم با تصویب آن در صحن علنی مجلس زمینه خدمت هرچه بیشتر دهیاران در روستاها تقویت می‌شود.

وی بابیان اینکه به دنبال افزایش سطح رفاه در روستاها هستیم، اضافه کرد: یکی از فواید تصویب این طرح در اولویت استخدام قرار گرفتن دهیاران در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت است که این امر به ارتقا ارائه خدمات مطلوب‌تر به روستاها کمک می‌کند.

اختصاص ۲۷ هزار تن قیر رایگان به استان سمنان

نماینده مردم دامغان در مجلس ضمن اشاره به اختصاص ۲۷ هزار تن قیر رایگان به استان سمنان، ابراز داشت: سهم استان در ابتدا ۱۵ هزار تن بود که با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته این سهمیه به ۲۷ هزار تن افزایش پیدا کرد تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم شامل آسفالت، آب شرب، برق و گاز بتوانیم زمینه بازگشت روستائیان به روستاها را فراهم کنیم.

حسن بیگی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد از محل اختصاص قیر رایگان ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان سمنان آسفالت شود.

وی اضافه کرد: مسئولان می‌بایست در بحث شناسایی و شناخت هرچه بهتر روستاها برای آبادانی آن تلاش کرده و از واگذاری زیرساخت‌های لازم به روستاها غفلت نکنند.

لزوم به کارگیری جوانان

نماینده مردم دامغان بابیان اینکه یکی از اقدامات مجلس در کمک به اشتغال در روستا اختصاص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب پرداخت تسهیلات با بهره شش درصد است، ابراز داشت: استفاده از این تسهیلات زمینه اشتغال و آبادانی روستاها را فراهم می‌کند.

حسن بیگی بابیان اینکه تخریب در کشور به سازندگی لطمه می‌زند، تصریح کرد: هر جا که تخریب وجود داشت نتوانستیم به وحدت دست پیدا کنیم و نتایج خوبی را به همراه نداشت.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک ‌به رشد و سازندگی کشور باید از نیروهای جوان استفاده شود زیرا یکی از امتیازات استفاده از نیروهای جوان و بومی باسواد بودن و درک و شناخت درست آن‌ها از شهرستان محل خدمت خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست پیرامون آسفالت جاده اصلی، تأمین آب شرب، اصلاح شبکه، تحویل شبکه آب و فاضلاب روستایی، روشنایی معابر اصلی، تقویت آنتن تلفن‌های ثابت و همراه، واگذاری زمین مسکونی برای ساخت‌وساز، لوله‌گذاری گاز، واگذاری زمین برای احداث بوستان روستایی و ایجاد خانه‌های بوم‌گردی بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع:خبرگزاری مهر


🔴 برای سفارش نرم افزار مدیریت شورا (نرم افزار جامع دهیاری) لطفا بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

تماس: ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ در ساعات کاری(۸:۳۰ الی ۱۶) و در ساعات غیراداری با شماره ۰۹۱۱۶۶۶۲۲۰۸ آقای مهدی زاده تماس حاصل نمایید.

  • 21 آذر 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011