معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری دومین جلسه کمیته روستا و محرومیت زدایی استان مرکزی

7 بهمن 1397

دومین جلسه کمیته روستا و محرومیت زدایی دهه مبارک فجر با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات کمیته امداد استان مرکزی برگزار شد.

عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی، با بیان اینکه محرومین در ایجاد امنیت پایدار در کشور نقش‌آفرین هستند، گفت : مهم‌ترین هدف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان و برنامه‌ریزی به منظور رفع مشکلات و نیازهای اقشار کم بضاعت جامعه است.
وی با اشاره به اینکه این کمیته در سال گذشته به عنوان کمیته برتر انتخاب شد، افزود: برنامه‌های امسال کمیته روستا و محرومیت زدایی تبیین اقدامات انجام شده در طول ۴۰ سال خدمت به نظام و محرومان است‌.
وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال کمیته روستا و محرومیت‌زدایی از ۱۲بهمن آغاز می شود و تا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه‌ دارد ، اظهار کرد: گلباران بیت قدیمی امام در خمین، گلباران حجره امام، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، اجرای طرح مفتاح، بازدید از خانواده‌های محروم، گلباران گلزار شهدا، اجرای طرح شوق زیارت، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها ، حضور در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰سالگی انقلاب و اهدای تسهیلات کارگشایی تنها بخشی از برنامه‌های اجرایی دهه فجر کمیته روستا و محرومیت‌زدایی است.
بهرامی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه درایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های کمیته محرومیت زدایی است و در راستای کاهش معضلات در این حوزه اجرای طرح‌های قرآنی، عترت و نهج‌البلاغه در دستور کار قرارگرفته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : برنامه‌های امسال کمیته روستا و محرومیت‌زدایی بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
شایسته ذکر است ، افتتاح بیش از ۳۰ فعالیت عمرانی در بخش مسکن ، نواخته شدن زنگ انقلاب در ۲۶۳ مدرسه روستایی ، برگزاری همایش فجر فاطمی، برگزاری مسابقات قرآن روستایی عشایری، افتتاح پروژه‌های کشاورزی و واحدهای تولیدی، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته روستا و محرومیت زدایی دهه فجر است.

منبع:کمیته امداد

  • 7 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011