معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعزام ۱۵ نفر از دهیاران برتر خراسان رضوی به المپیاد علمی دهیاران کشور

25 بهمن 1397

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، محمدعلی همدمی نژاد گفت : سومین المپیاد علمی دهیاران کشور ۲۹ بهمن ماه به میزبانی استان البرز برگزار می شود که سهمیه استان خراسان رضوی ۱۵نفر از دهیاران منتخب است.
وی با اشاره به اینکه این آزمون به همت مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور برگزار می شود، افزود : با همکاری فرمانداری هر شهرستان پنجمین دوره آموزن مکاتبه ای دهیاران خراسان رضوی با شرکت ۲ هزار و۴۳۴ دهیار و ۲۰۰ کارشناسان مالی و فنی دهیاریهای در ۲ سطح بدو خدمت و ضمن خدمت در ۱۳ حوزه امتحانی در سطح استان برگزار شد .
وی گفت : ۲۱۸ دهیار برتر این آزمون در مرحله دوم آزمون به صورت استانی شرکت و ملاک انتخاب دهیاران برگزیده جهت حضور در المپیاد کشوری نفرات برتر آزمون استانی بوده است.
همدمی نژاد ارتقاء سطح علمی و شغلی دهیاران را از اهداف برگزاری این آزمون عنوان و ذکر کرد : قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی روستا، بودجه و امور مالی و معاملاتی آن ، طرح ها و پروژه های عمران روستایی، مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز روستایی، مدیریت بحران دراین نواحی ، محیط زیست و پسماند روستایی را از سرفصل های این آزمون عنوان کرد.
دومین المپیاد علمی دهیاران کشور سال گذشته به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

  • 25 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011