معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۲۸ میلیارد تومان خسارت وارده به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی مازندران در اثر سیل

5 فروردین 1398
28 میلیارد تومان خسارت وارده به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی مازندران در اثر سیل

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با اعلام اینکه پس از وقوع سیل ، آب آشامیدنی ۲۲۳  روستا قطع شده بود که با تلاش همکاران ما تنها در ۲ روستا دچار مشکل هستیم، گفت: سیل به شبکه آب آشامیدنی روستایی مازندران ۲۸ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

خسارت ۲۸ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی مازندران 
مجید عبداللهی  درباره آخرین وضعیت آب آشامیدنی روستایی استان مازندران پس از سیل اخیر، اظهار کرد: آب آشامیدنی ۲۲۳ روستا بعد از سیل در روستاهای جویبار، سیمرغ، گلوگاه، ساری، سوادکوه، بهشهر و نکا قطع شده بودند.

وی اضافه کرد: آب آشامیدنی ۲۵ روستا تا شب گذشته دچار مشکل بود که در حال حاضر تنها در دو روستا با قطعی آب مواجه هستیم که دلیل آن قطعی برق بوده اما در روستاهای قطعی آب با تانکر نسبت به آبرسانی اقدام کرده‌ایم.

سرپرست آب و فاضلاب شهری مازندران درباره وضعیت آب آشامیدنی شهری، گفت: در شهرستان سیمرغ با مشکل جدی مواجه هستیم و دلیل آن هم آبگرفتگی کل شهر است و حتی همکاران ما با تراکتور رفت و آمد می‌کنند.

وی یادآور شد: در شهرستان جویبار چون با یک پمپ کار می‌کند، تلاش می‌کنیم که پمپ دوم هم راه‌اندازی شود، در بابل به دلیل بالا رفتن کدورت آب سد تا حدودی مقدار آب کاهش پیدا کرده است که در صورت عادی شدن شرایط نسبت به اتصال شبکه آب اقدام می‌کنیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در روز ۲۸ اسفند مصارف افزایش پیدا می‌کند و به صورت کلی طراحی‌ها ما بر اساس ۲۸ و ۲۹ اسفند نیست.
وی با اعلام اینکه همکاران ما به صورت آماده‌باش کامل هستند، افزود: با ادامه بارندگی همکاران ما هنوز مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران درباره کاهش فشار آب بابل، یادآور شد: مقدار آب بابل از چاه‌ها و بخشی از آب این شهرستان هم از سایر منابع اضافه شده بود و حتی برنامه‌ ریزی برای جلوگیری از قطعی آب در ۲۸ و ۲۹ اسفند در دستور کار بوده است که با مشکل سیل مواجه شدیم، در حال حاضر به دلیل کدورت آب یکی از منابع تغذیه این شهرستان پمپ را از مدار تا رسیدن به شرایط عادی خارج کردیم، بخشی از کمبود آب بابل هم به دلیل مصرف بالای روزهای پایانی سال است.

وی میزان خسارت سیل به تاسیسات آب روستایی را حدود ۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خسارت تاسیسات شهری باید پس از برآوردهای مناسب اعلام شود.

سرپرست آب و فاضلاب شهری یادآور شد: تاسیسات آب و فاضلاب تحت پوشش بیمه‌ حوادث قرار دارند که بخشی از هزینه‌ها ممکن است که تامین شود.

منبع : خبرگزاری فارس

  • 5 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011