معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت ۶۲۱ میلیارد تومانی کمک دولتی به حساب دهیاری‌های آذربایجان شرقی

30 فروردین 1398
پرداخت ۶۲۱ میلیارد تومانی کمک دولتی به حساب دهیاری‌های استان آذربایجان شرقی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از پرداخت ۶۲۱ میلیارد تومان کمک دولتی به حساب دهیاری‌های استان از سال ۹۲ تا ۹۷ خبر داد.
تقی کرمی روز سه شنبه در نشست مشورتی فرمانداران، بخشداران و دهیاران منتخب استان خاطرنشان کرد : این در حالی است که از سال ۸۲ تا ۹۲ میزان پرداختی دولت به حساب دهیاری‌ها ۱۶۲ میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: در سال‌های ۹۶ و ۹۷، مبلغ ۲۲ میلیارد تومان نیز به حساب فرمانداری‌های استان از بابت روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.
وی با اشاره به عملکرد استان در بحث اشتغال روستایی، گفت: استان آذربایجان شرقی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
کرمی گفت: از محل تفاهم‌نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بانک سینا، ۴۱ طرح به این بانک معرفی شده و از سهمیه ۲۵ میلیارد تومانی استان از این محل، تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان جذب شده است.
وی افزود: از محل پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی نیز ۸۸ درصد تعهدات استان تحقق یافته است.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین از اجرای طرح توسعه جامع عمران و آبادی همزمان در شش روستای شهرستان ورزقان به عنوان یک طرح نمونه کشوری خبر داد و گفت: هزینه اجرای این طرح ۱۴ میلیارد تومان است که ۸۰ درصد آن از محل مشارکت‌های مردمی تامین شده است.
وی همچنین اجرای طرح پژوهشی با عنوان ‘ارائه راهبرد عملی برای اشتغال روستایی در ۶۵ روستای هدف استان ، تکمیل صددرصدی اطلاعات روستاهای استان در سامانه آمار و اطلاعات آبادی‌های کشور، تمهید مقدمات احداث شهرک نمایشگاهی و سکونت‌گاه روستایی در استان، راه‌اندازی سامانه مالی چکاد با قابلیت حسابداری دهیاری‌ها، راه‌اندازی شبکه جامع روستایی (شجر) در دهیاری‌های استان، انجام سفرهای آموزشی برای دهیاران استان و کسب رتبه اول در بحث تعامل دفاتر امور روستایی با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را از جمله محورهای عملکرد دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی برشمرد.

 

منبع : خبرگزاری ارک


🔴 برای سفارش محصولات مدیریت روستا لطفا بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

تماس: ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ در ساعات کاری(۸:۳۰ الی ۱۶) و در ساعات غیراداری با شماره ۰۹۱۱۶۶۶۲۲۰۸ آقای مهدی زاده تماس حاصل نمایید.

  • 30 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011