معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

سهم شهرداری ها و دهیاری ها از مالیات بر ارزش افزوده به صورت مستقیم به حساب خود آنان باید واریز شود

22 اردیبهشت 1398
سهم شهرداری ها و دهیاری ها از مالیات بر ارزش افزوده به صورت مستقیم به حساب خود آنان باید واریز شود.

محمدجواد کولیوند در خصوص سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه، سهم شهرداری ها  و دهیاری ها از مالیات بر ارزش افزوده به صورت مستقیم به حساب خود آنان باید واریز شود.

رئیس امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: میزان سهم بیمه سلامت از مالیات بر ارزش افزوده ، یک درصد که در اختیار وزارت بهداشت و درمان است ، سه دهم درصد سهم ورزش و جوانان و ۲/۷ درصد در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها و ۵ درصد به خزانه جهت توسعه کلی کشور واریز می شود.

وی تصریح کرد : برمبنای لایحه دولت سهم شهرداری ها و دهیاری ها بر مبنای قانون برنامه ششم توسعه باید مستقیم به حساب آنان واریز شود.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی ، توضیح داد : آن چنان که در لایحه قید شده است این سهم به صورت ماهانه باید به حساب ها واریز شود.

کولیوند ، تصریح کرد: واریز سهم شهرداری ها و دهیاری ها به حساب خزانه داری کل می تواند ، مشکلات عدیده ای از حیث تخصیص به موقع نقدینگی به وجود آورد.

رئیس امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ضروری است ، مالیات بر ارزش های افزوده از طریق خزانه داری استان به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان

  • 22 اردیبهشت 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011