معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نقاط حادثه خیز روستایی استان تهران بازسازی می شود

4 خرداد 1398
شناسایی و بازسازی نقاط حادثه‌ خیز روستایی استان تهران

معصومه پرندوار با اشاره به اینکه امسال را با سیل و بحرانهای طبیعی آغاز کردیم اظهار داشت: در بحران اخیر خسارت خاصی در روستاهای استان تهران نداشتیم و برنامهریزی به این سمت هدایت شد که مهمترین اقدام در این زمینه پیشگیری است.

وی بیان کرد: این حوادث ما را به فکر واداشت تا در استان تهران برنامه های خاصی را در روستاها دنبال کنیم از همین رو برای اولین بار در استان تهران تفاهمنامه مشترک با شرکت بیمه منعقد شده تا تمام منازل روستایی بیمه شود تا اگر حادثه ای رخ داد قدری جبران خسارت کنیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه بیمه منازل روستایی شامل بیمه آتشسوزی، زلزله، انفجار، سیل، صاعقه، رانش و هر نوع حادثهای میشود افزود : جهت پیشگیری از حادثه نیز نقاط حادثه خیز روستایی شناسایی شده و هر روستا بر اساس ویژگی خاص آن مشخص شده و به استاندار و معاونت دهیاریهای وزارت کشور نیز اعلام شد.

پرندوار همچنین گفت: به دنبال این هستیم تا سال آینده نقاط حادثه خیز روستایی را به کمک اعضای دهیاری و با نظارت بخشداران و دهیاران بازسازی کنیم تا اقدامات قبل از بحران به خوبی انجام شود و پس از بحران نیز رضایتمندی و آسایش مردم را فراهم کند.

وی در پایان در مورد خانه هلال در روستاهای استان تهران خاطرنشان کرد : تفاهمنامه ای با سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور و هلال احمر منعقد شده که بر اساس آن قرار است در هر روستا یک خانه هلال ایجاد شود تا اقدامات در حوزه آموزش به خوبی پیش برود.

منبع: تسنیم

  • 4 خرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011