معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازدید روستایی بخشدار ورامین

9 مرداد 1398
بازدید روستایی بخشدار ورامین

بخشدار مرکزی ورامین در بازدید روستایی خود مطرح کرد:
خدمات بی‌سابقه دولت در روستاها باید از طریق اعضای شورای اسلامی روستاها به مردم اطلاع رسانی شود

سید سراج‌الدین تقوی ونکی در نخستین بازدید روستایی خود از روستاهای علی‌آباد و باغخواص گفت : سطح خدمات رسانی در روستاها به قدری افزایش یافته است که اگر این روستاها به شهر متصل بود نمی‌شد تفاوتی بین آن دید؛چه بسا این‌که در برخی نقاط،روستاها از شهرها پیشی گرفته است.

وی در این بازدید اظهار داشت: دولت دو عمکرد برجسته را در کارنامه‌ی خود دارد و آن دو مطلب یکی اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به روستاها و دیگری پی‌گیری مبحث اشتغال بوده است.

بخشدار مرکزی ورامین تاکید کرد : یکی از اهداف من برای پذیرش مسؤلیت بخشداری، پی‌گیری و تسریع امر اشتغال، حسب الامر منویات مقام معظم رهبری و اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در روستاها می‌باشد.

در ادامه بازدید روستایی بخشدار به همراه اعضای شورای اسلامی روستاها از مهمترین مسائل و مشکلات در این دو روستا بازدید نمود که در خصوص این مشکلات قول پی‌گیری سریع داده شد.

 

بازگویی مسائل و مشکلات روستای علی‌آباد قشقایی‌ از زبان دهیار روستا با بخشدار مرکزی ورامین را مشاهده کنید:

بخشدار مرکزی ورامین در بازدید روستایی خود مطرح کرد:
حمایت از کار، تولید و اشتغال از اولویت‌های بخشداری مرکزی ورامین است

سید سراج‌الدین تقوی ونکی در سومین بازدید روستایی خود از روستاهای احمدآبادوسط، قاسم آباد و حسین‌آباد جواهری گفت: حمایت از کار، تولید، کارگران و اشتغال‌زایی در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در سال “رونق تولید” و همچنین تدابیر دولت خدمت‌گذار از مهمترین اولویت‌های کاری بخشداری مرکزی ورامین است.

تقوی در نشستِ هم‌اندیشی ابتدای این بازدیدها اظهار داشت :
حمایت از طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی پیشنهادی از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستاها، رفع مشکلات ترافیکی راه‌های مواصلاتی روستاها در راستای ایمن‌سازی و تسهیل عبور و مرور با محوریت و هماهنگی فرمانداری و همکاری با دستگاه‌های اجرایی مربوطه، در دستور کار بخشداری مرکزی قرار دارد که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع این مشکلات و موانع خواهیم بود.

 

بازدید روستایی بخشدار ورامین

 

وی در ادامه در جمع اعضا شوراهای اسلامی و معتمدین روستاها افزود : با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ورامین شاهد تعمیر روشنایی معابر روستاها، به‌ویژه روستاهای فاقد دهیاری نظیر روستای قاسم‌آباد خواهیم بود.

بخشدار مرکزی ورامین همچنین در پاسخ به دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای حسین‌آباد جواهری اظهار داشت : با همکاری اداره‌ی آب‌وفاضلاب روستایی مشکل آب‌رسانی شرب این روستا هم حل خواهد شد.

گفتنی‌ست که در این بازدید مشکل تامین برق منازل مسکونی روستای حسین‌آباد جواهری طی تماس تلفنی با مدیر شرکت توزیع برق منطقه‌ی ورامین فی‌المجلس مورد بررسی قرار گرفت و سپس مرتفع شد.

در ادامه این نشست، بخشدار مرکزی به همراه مسؤلان بخشداری و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها از مهمترین مسائل و مشکلات این سه روستاها؛ از جمله جاده مواصلاتی هر سه روستا و کارگاه‌های تولید سفال روستای احمدآبادوسط بازدید نمود که در گفت‌وگو با تولیدکنندگان روستایی، وعده‌ی پی‌گیری جدی از طریق مراجع قانونی و ذی‌ربط داده‌شد.

 

بازدید روستایی بخشدار ورامین

سید سراج‌الدین تقوی ونکی بخشدار مرکزی ورامین در چهارمین روز بازدید روستایی خود از روستاهای قشلاق امرآباد، کلاته و قوئینک زهری به همراه مسؤلان بخشداری و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها مشکلات این روستاها را بررسی کرد.

از مهمترین مسائل و مشکلات این سه روستاها؛ از جمله ضرورت برگزاری هر چه سریع‌تر جلسات بازنگری طرح هادی هر سه روستا، ترفیع افت ولتاژ برق و افت فشار آب روستای قویینک زُهَری ،حل مشکل ورزشگاه و مسیر مدرسه کلاته، بازدید نمود و مقرر شد این مشکلات به صورت اولویت بندی پی‌گیری و از طریق دست‌گاه‌های ذی ربط مرتفع شود.

  • 9 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011