معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مصوبات ۲۲امین جلسه کمیته ملی وام دهیاری ها

29 مرداد 1398
مصوبات 22امین جلسه کمیته ملی وام دهیاری ها

معاون اموردهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کمیته ملی وام دهیاری‌ها با اعطای تسهیلات به ۱۵ طرح اقتصادی و درآمدزای دهیاری ها و ۳۸ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری ها خبر داد.

سعیدرضا جندقیان بیدگلی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، نمایندگان پست بانک ایران و نمایندگان استانداری‌های ذی‌ربط در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد، ۱۵ طرح اقتصادی و درآمدزای دهیاری‌ها از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، تهران، خراسان‌شمالی، خوزستان، کرمان، گلستان، همدان و یزد به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: همچنین ۳۸ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها از استانهای آذربایجان‌شرقی، اصفهان، سمنان، زنجان، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان بررسی و به تصویب رسید.
جندقیان بیدگلی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده شاهد ایجاد ۲۲۰ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه باشیم.
وی در پایان از دهیاری‌های کشور خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری نهایت استفاده را ببرند.
شایان ذکر است در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران، به طرح های اقتصادی و درآمدزای دهیاریها که به تصویب کمیته ملی وام دهیاری ها برسد، تسهیلات اعطا می شود.

 

منبع: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

  • 29 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011