معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

راهکارهای پیاده‌سازی کشاورزی هوشمند با فناوری فضایی

12 آذر 1398
راهکارهای پیاده‌سازی کشاورزی هوشمند با فناوری فضایی

مرتضی براری ، رئیس سازمان فضایی ایران ، در اینستاگرام نوشت : بیش از ۱۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی و باغ در کشور ، تشنه ورود فناوری‌های نوین برای افزایش بهره‌وری هستند.

همچنین افزود : در سال یکسال گذشته استارت‌آپ‌های حوزه فناوری فضایی به ارائه خدمات در حوزه کشاورزی پرداخته‌اند که در مدیریت صحیح منابع و افزایش بهره‌وری این حوزه تاثیر بسیار مثبتی داشته‌اند .

رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه استارت‌آپ‌های این حوزه در حال رشد هستند و توسعه بازار آنها یکی از اولویت‌های سازمان فضایی محسوب می شود ، گفت: در این مسیر ، سلسله نشست‌هایی را در حوزه‌های مختلف تدوین کرده‌ایم تا با حضور فعالان و دست‌اندرکاران آنها، بستر لازم برای ارائه خدمات نوین و خلاقانه حوزه فضایی را مهیا کنیم.

براری با بیان اینکه رشد و توسعه صنعت فضایی هدفی است که همه با هم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد ، ادامه داد : در این راستا اولین نشست با عنوان «رویداد راهکارهای پیاده‌سازی کشاورزی هوشمند» در روز یکشنبه ۱۰ آذرماه در تهران برگزار خواهد شد .

ارائه توانمندی های شرکتهای حوزه اینترنت اشیاء ، شرکتهای فضاپایه ، شرکتهای کشاورزی دقیق و شرکتهای پهپادی در کشاورزی هوشمند از جمله محورهای این نشست است که در مرکز مطالعات بهره وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود .

بررسی پیشرفت تفاهم نامه میان وزارت ارتباطات و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشاورزی دقیق نیز از دیگر برنامه های این رویداد است .

 

به گزارش خبرنگار مهر

  • 12 آذر 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011