معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

انتصاب علی قربانی به سمت معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

2 مرداد 1399
انتصاب علی قربانی به سمت معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

متن حکم دکتر جمالی نژاد در خصوص انتصاب علی قربانی به شرح ذیل است :

” با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد، تخصص و توانمندی مبتنی بر تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون امور دهیاری ها منصوب می شوید.
امید است با همکاری معاونین، مشاورین، مدیران و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای کارشناسی سازمان، موجبات توسعه و ارتقاء وضعیت کمی و کیفی شاخص های توسعه در نقاط روستایی با محوریت وظایف و مسئولیت های محوله به دهیاری ها در اقصی نقاط کشور برای دست یابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با مد نظر قراردادن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری ((مدظله العالی)) و سیاستهای دولت را فراهم آورید.
برنامه ریزی دقیق و اقدام در جهت اصلاح و بروز رسانی رویه ها و فرایندهای اداری و قانونی حاکم بر نهاد دهیاری به ویژه اصلاح ماده واحده قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا، ساماندهی نیروی انسانی دهیاریها، تعامل موثر و سازنده با دستگاه های اجرایی مسئول در زمینه توسعه روستایی، انتظام بخشی به وظایف دهیاریها در حوزه های فنی و ساخت و سازهای روستایی و استقرار سامانه های موردنیاز دهیاری ها مورد انتظار جدی است.
توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت های محوله از خداوند سبحان مسئلت دارم.”

شایان ذکر است قربانی دارای دکترای جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است و پیش از این نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی بود.

 

منبع:  روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 2 مرداد 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011