معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابلاغ درجه ۲۱۴ دهیاری استان سمنان

7 مرداد 1399

علی قربانی اعلام داشت ، در نود و هفتمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ که در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، مدارک مربوط به تعیین و ارتقای درجه‌ دهیاری‌های استان سمنان بررسی و ۲۱۴ دهیاری واجد شرایط شناخته شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس درجه ۴۱ دهیاری تعیین و درجه ۱۷۳ دهیاری ارتقا یافت.

وی در ادامه توضیح داد: به موجب دستورالعمل جدید نحوه درجه‌بندی دهیاری‌ها، شاخص‌های ظرفیت گردشگری و مرکزیت دهستان علاوه بر شاخص‌های وسعت، جمعیت و درآمد، در درجه‌بندی دهیاری‌های کشور تأثیرگذار می‌باشند.

قربانی با بیان اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در ساماندهی و نظام ‌بخشی به ساختار تشکیلاتی دهیاری‌ها مؤثر است ، متذکر شد: لازم است استانداری‌های سراسر کشور، تمامی دهیاری‌های فاقد درجه خود را بر اساس شاخص‌های موردنظر در دستورالعمل نحوه درجه‌بندی دهیاری‌های کشور، احصا و مراتب را پس از تأیید کمیسیون تعیین درجه دهیاری‌های استان، برای بررسی در کمیسیون ملی تعیین درجه دهیاری‌ها، به معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

وی با اعلام اینکه استان سمنان از جمله استان‌هایی است که تمامی دهیاری‌های آن درجه‌بندی شده‌اند ، افزود : درجه ۷۸ درصد دهیاری‌ها ۱ و ۲ است و ۹درصد دارای درجات ۳ و ۴ و ۱۳درصد نیز درجه ۵ و ۶ دارند.

منبع : روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

 

دستورالعمل نحوه درجه بندی دهیاری ها

  • 7 مرداد 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011