معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اتصال ۱۱ روستا به اینترنت پرسرعت از محل uso در شهرستان سمیرم

28 مهر 1399

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان از احداث یا ارتقا برای ۱۸۹۷ خانوار روستایی در ۱۱ روستای شهرستان سمیرم از محل بودجه USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر گفت: پس از پیگیری های اصغر سلیمی نماینده شهرستان و محمدرضا عسگریان فرماندار سمیرم در خصوص پوشش آنتن دهی روستاهای دیزجان، خینه، آب ملخ، حیدرآباد علیمردانی، خفر، حاجی آباد شوره چمن و قره قاچ،  بودجه ریزی و ابلاغ این روستاها به اپراتور همراه اول انجام شده و در دست اجرا توسط اپراتور است. ارتقا یا احداث سایت در روستاهای حسن آبادسفلی، گرموک، گردنه گنجگان و مورک انجام شده است.
مطلب زاده از تصویب احداث سایت جدید برای منطقه عشایری پشته، داش آلتی، ایلان دره، خرقه بید قطار و معدن خاک نسوز خبر داد و تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد در محل مناطق عشایری و معدن مذکور، مشکل تامین برق و امنیت سایت عشایری مرتفع شد و احداث سایت از محل USO تصویب و به اپراتور ابلاغ شده است.
وی با اشاره به پیگیری مخابرات برای اتمام پروژه تار در شهرستان فریدونشهر افزود: ارتباط رسانی به روستاهای دنگزلو، دشتبال و سرتنگ شهید شهرستان سمیرم را نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

  • 28 مهر 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011