معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

کوهپیمایی دانش آموزان یک روستا در بردسکن برای دریافت شبکه شاد

8 آبان 1399

دانش آموزان یکی از روستاهای شهرستان بردسکن برای بهره مندی از شبکه اینترنت و شاد، ناچار به بالارفتن از مسیر سخت کوه مجاور روستا هستند.

رئیس شورای اسلامی روستای خمی از توابع بخش مرکزی بردسکن گفت: روستای خمی نزدیکترین روستای منطقه کوهپایه به مرکز شهر بردسکن با فاصله ۱۱ کیلومتر است؛ ولی مردم این روستا به ویژه دانش آموزان از داشتن اینترنت و استفاده از محتوای درسی شبکه شاد، محروم هستند.

محمد ابراهیمیان افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، دانش آموزان و دانشجویان این روستا به منظور بهره مندی از شبکه شاد و فضای مجازی برای خواندن و مرور دروس شان مجبورند مسیر سخت صعود به قله کوه مجاور روستا را بپیمایند که این امر می تواند برای آنها خطرآفرین باشد.

وی ادامه داد: روستای خمی برخلاف نزدیک بودن به مرکز شهرستان نسبت به سایر روستاهای این شهرستان، فاقد دکل و آنتن هوایی شبکه همراه است؛ درحالیکه تمامی روستاهای اطراف دارای آنتن و دکل شبکه همراه هستند.

رئیس شورای اسلامی روستای خمی گفت: درپی اعتراض و گلایه دانش آموزان و دانشجویان از نداشتن اینترنت، بارها با مسوولان شهرستان و استان مکاتبه شده ولی تاکنون به این مطالبه برحق اهالی روستا به ویژه جوانان و دانش آموزان توجهی نشده است.

ابراهیمیان از مسوولان مربوطه خواست مقدمات نصب یک دکل هوایی و راه اندازی شبکه اینترنت را برای این مردم این روستای محروم فراهم کنند.

وی همچنین از مسوولان آموزش و پرورش خواست با توجه به محرومیت دانش آموزان از شبکه شاد و اینترنت، بسته های آموزشی در اختیار آنان قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

  • 8 آبان 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011