معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دستگاه های آب شیرین کن الکترودیالیز در روستا های استان بوشهر نصب می شود

2 دی 1399

استاندار بوشهر گفت: علاوه بر اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهر‌ها و روستا‌های استان، دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن الکترودیالیز در روستا‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر صبح امروز در نشست شورای آب استان بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌ها بیان کرد: آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر یکی از طرح‌های مهم است که با وارد مدار شدن آن زمینه تامین آب پایدار فراهم می‌شود.

او با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های برق‌رسانی برای افتتاح پروژه آب شیرین‌کن بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی افزود: بر اساس تعهد سرمایه‌گذار، فاز نخست آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر تا پایان امسال وارد مدار تولید و مابقی طرح هم قبل از فصل تابستان سال آینده تکمیل می‌شود.

استاندار بوشهر آب شیرین‌کن ۱۷ هزار متر مکعبی را از دیگر طرح‌های این استان دانست و عنوان کرد: تکمیل طرح‌های آب شیرین‌کن در شهر‌ها و روستای استان بوشهر یکی از اولویت‌ها است که در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

گراوند اجرای طرح‌های نوسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌ها را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها با مشارکت دهیاری‌ها مورد توجه قرار دارد چراکه یکی از مشکلات مهم آبرسانی روستایی فرسودگی شبکه آبرسانی که باید نوسازی و اصلاح شود.

او پروژه آب‌شیرین کن یک‌هزار مترمکعبی جزیره شیف را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اجرای طرح برق‌رسانی برای تسریع در راه‌اندازی این پروژه بیان کرد: بزرگ‌ترین خدمت به مردم بوشهر در پایداری تامین آب آشامیدنی، اجرا و راه‌اندازی طرح‌های آبرسانی از جمله آب‌شیرین‌کن است.

استاندار بوشهر از تامین آب آشامیدنی روستا‌های استان خبر داد و گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در تامین آب آشامیدنی روستاها، دستگاه‌های تصفیه و آب شیرین مبتنی بر فناوری الکترودیالیز مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن الکترودیالیز در روستا‌های استان بوشهر نصب و راه‌اندازی می‌شود.

گراوند بیان کرد: در این راستا تاکنون ۳ دستگاه آب‌شیرین‌کن الکترودیالیز در روستا‌های شهرستان جم و دشتی نصب شده است.

  • 2 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011